جشن پایان سال پیش دبستانی گل های فاطمی ناحیه ابوذر مشهد

مسئول پیش‌دبستانی گل های فاطمی ناحیه ابوذر مشهد گفت: جشن پایان سال این پیش دبستانی باحضور والدین دانش آموزان در کانون فرهنگی تربیتی رشد با اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و سرگرمی و تقدیر نونهالان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۳۶۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ خانم ساده مسئول پیش‌دبستانی گل های فاطمی ناحیه ابوذر با اعلام این خبر که مراسم جشن پایان سال پیش دبستانی گل های فاطمی با حضور والدین نونهالان در کانون فرهنگی تربیتی رشد برگزارشد،اظهارکرد: در این مراسم دویست وپنجاه نفر از اولیا دانش آموزان حضور داشتند و با هنرنمایی روحانی توانمند حجت‌الاسلام دوست محمد دوستی برنامه های مفرح و متنوع فرهنگی و مسابقات سرگرم کننده ای به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: نونهالان شرکت کننده در این مراسم در دو گروه دختر و پسر با اجرای سرودهای مولانا مهدی ،ایران ایران ،رفیقم حسین و مدادرنگی هنرنمایی کردند.

خانم ساده در پایان تصریح کرد: با توجه دغدغه های والدین در خصوص ضرورت و اهمیت فضای فکری و فرهنگی سالم خصوصاً در سنین اولیه ،این پیش دبستانی در سال ۱۴۰۰ با رویکرد دینی و مذهبی و با بکارگیری مربیان برگزیده و متعهد تاسیس گردیده و با استقبال خوبی مواجهه گردیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار