باهدف تکریم ارباب رجوع در هفته بسیج سازندگی صورت گرفت؛

برپایی میزخدمت با همکاری و میزبانی ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد + عکس

با همکاری و میزبانی ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، میز خدمت با حضور معاون استاندر و فرماندار مشهد و برخی مسئولان باهدف تکریم ارباب رجوع در هفته بسیج سازندگی در مسجد چهارده معصوم محله سمرقندی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۷۶۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

برپایی میزخدمت با همکاری و میزبانی ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد + عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ با همکاری و میزبانی پایگاه بسیج شهید ثابت فر حوزه مقاومت بسیج دو ابوذر در مسجد چهارده معصوم محله سمرقندی میز خدمت با حضور مسئولان ادارات مختلف و معاون استاندر و فرماندار مشهد برگزار شد.

در این نشست خدمت رسانی صمیمی که به مدت دوساعت طول کشید معاون استاندر و فرماندار مشهدمقدس آقای محمدی به صورت چهره به چهره به سئوالات و مشکلات ارباب رجوع پاسخ گفتند.

گفتنی است در این میز خدمت رسانی ادرات و ارگان‌های دیگری از قبیل بهزیستی، صنعت و معدن،امور مالیاتی،کمیته امداد،اداره گاز،شهرداری منطقه دو وسه، نیروی انتظامی، شورای هماهنگی امور بانک ها،آب و فاضلاب، شرکت برق و گاز، شرکت مخابرات، سازمان اتوبوسرانی، آستان قدس رضوی ادراه آموزش و پرورش جهت تسهیل و تصریح در رفع مشکلات ارباب رجوع به صورت مستقیم و بدون واسطه پای صحبت آن ها نشستند و به ارائه راهکارهای مناسب پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار