حجت‌الاسلام حمزه تأکید کرد

لزوم ترویج فرهنگ انقلاب و شیعه دربین جوانان و جامعه

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار گفت:ما باید فرهنگ انقلاب وشیعه را بین جوانان و جامعه رواج دهیم که نسبت به این موضوع غفلت شده واکنون ناهنجاري که ایجاد می‌شود نتیجه کوتاهی‌های ما در استقلال فرهنگی است.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۰۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام حبیب الله حمزه در نشست بصیرتی که با موضوع  انقلاب فرهنگی از دیدگاه شهید مطهری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی باحضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید توجه داشته باشیم این است که ریشه کاستی‌ها و عوامل ناهنجاری‌هایی که در جامعه اسلامی به وجود آمده را شناسایی کنیم.

وی افزود: مستکبرین عالم، کسانی که منافعشان با این مکتب تعارض دارد، با جمهوری اسلامی و مکتب شیعه مخالفت می‌کنند و تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا بتوانند برای این نظام و انقلاب اسلامی مشکل ایجاد کنند اما این انقلاب و نظام دین زنده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار بیان کرد: مبانی و ریشه انقلاب اسلامی بر اساس ایدئولوژی شخصیتی مانند امام(ره) پایه گذاری شده و امام(ره)بزرگ شده مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است؛ امروز نیز مقام معظم رهبری همین رویه را دارند و ما می‌بینیم که دشمنان با ما مخالفت می‌کنند و با تمام وجود برای دشمنی آمده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از عوامل ناهنجاری‌های جامعه ما این است که دشمن با تمام وجود آمده و همه امکانات‌ را به کار گرفته، استکبار جهانی عالم تزویر با تمام وجود برای دشمنی با ما قیام کرده‌اند و کار می‌کنند و جنگ و تحریم راه انداختند و نتیجه‌ای نگرفتند و هم اکنون به این نتیجه رسیدند که تنها راه شکست این انقلاب بحث تبلیغات سوء با ابزارهای قوی است و با تمام قوا آمده‌‌اند، اما ما هم مکتبی با نگاه حضرت مهدی(عج) داریم که با آنها مقابله می‌کنیم.

حمزه با بیان اینکه باید به برخی مسائل اساسی دقت داشته باشیم، تصریح کرد: یکی از مواردی که ما غفلت کردیم بحث فرهنگ است، ما مبانی انقلاب را برای مردم بیان نکردیم؛ شهید مطهری به یکی از مواردی که بسیاری توجه می‌کند بحث فرهنگ سازی است.

وی افزود: ما باید فرهنگ انقلاب و شیعه را در میان جوانان و جامعه خود رواج دهیم که نسبت به این موضوع نیز غفلت شده و هم اکنون ناهنجاري که ایجاد می‌شود نتیجه کوتاهی‌های ما در بحث استقلال فرهنگی است و دشمن نیز با تمام ابزار در این زمینه وارد شده و برنامه ریزی کرده و بر دیدگاه و افکار جوانان کار می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تأکید کرد: ما باید در این زمینه‌ها تمام توان و تلاش خود را در بحث فرهنگسازی و ایجاد فرهنگ غنی اسلام و تبیین آن بکار بریم و در بحث جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری بیان کردند، ورود کنیم و به کوتاهی و کاستی‌هایی که در جامعه ایجاد شده توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار