دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با امام جمعه دشتستان

حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان دشتستان، با امام جمعه شهر برازجان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۱۰۶۴۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در این دیدار صمیمی، ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته مقام معلم، از زحمات و همکاری ویژه امام جمعه شهر برازجان با مجموعه سپاه ناحیه دشتستان قدردانی کرد.
حجت الاسلام هاشمی افزود: شهید مطهری الگوی همیشه زنده در جامعه که روز شهادت این معلم در سپاه به عنوان روز عقیدتی نامگداری شده است.
وی با اشاره به سیره شهید مطهری و توجه کارکنان سپاه به آن، بیان کرد: ارایه خط مشی مکتبی، نظارت بر موازین اسلام و مقررات آموزش عقیدتی، توجیه و تبیین آن‌ها تعمیق دینداری و بصیرت است.
حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: تلاش در رفع ناهنجاری‌های جامعه، فعالیت در حوزه دین، مبارزه با انحرافات و بدعت ها، نیازمند حضور نمایندگی، ولی فقیه و روحانیون و ائمه جمعه بصورت موثر است.
این مقام مسئول اضافه کرد: وجه تمایز ما با سایر جوامع در آموزه‌هایی است که از حضرت ربوبی در قالب دین به ما رسیده است و روحانیون سپاه باید ایمان و اعتقاد و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب را مبتنی بر اصول تعریف شده اسلام و مردمی بودن و ساده زیستی متناسب با نیاز‌های مردم و توان بیشتر در سپاه دنبال کنند و ارتباط بسیار نزدیک با ائمه جمعه در حوزه ماموریتی خود داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این دیدار با اشاره به برنامه‌های حوزه نمایندگی و استفاده از اساتید عالم و ائمه جمعه در برنامه‌های سپاه و بسیج، از همراهی و حمایت حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهر برازجان، قدردانی کرد.
حجت الاسلام حسن مصلح نیز در این دیدار تاکید کرد: روحانیون سپاه باید ایمان و اعتقاد و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب را مبتنی بر اصول تعریف شده اسلام و مردمی بودن و ساده زیستی متناسب با نیاز‌های مردم و توان بیشتر در سپاه دنبال کنند و در این مسیر مجموعه روحانیون شهرستان و ائمه جمعه نیز آمادگی لازم را دارند که عزیزان حوزه نمایندگی در سپاه را همراهی کنند.
وی با بیان اینکه امروز باید عالمان جامعه به تاسی از شهید مطهری عامل باشند تا در جامعه بتوانند ایفای نقش کنند، اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی عالم عامل، عالم انقلابی و تاثیرگذار می‌خواهد تا بتواند انسان‌هایی درست تربیت کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار