راوی دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای کارگری جوین:

فقط به شعارِ «خونی که در رگ ماست...» اکتفا کردیم/به منویات و توصیه‌های حکیمانه «رهبری» عمل کنیم

دلبریان، راوی دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای کارگری، اصناف و دانش آموزی جوین با تاکید بر استمرار راه جهاد و شهادت، گفت: فقط به این شعارِ «خونی که در رگ ماست...» بسنده کردیم، در صورتیکه باید به منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۴۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین؛ دلبریان، راوی دوران دفاع مقدس، در این مراسم معنوی با روایت هایی از قهرمانی و رشادت های همسنگران شهید جوینی و سبزواری خود در دوران دفاع مقدس گفت: دیار سربداران و شهرستان جوین همواره با جوانانی غیور، سینه سپر کرده و در صحنه حاضر بوده است.

وی با اشاره به اقدام منحصر به فرد جوان باغیرت سبزواری شهید الداغی در دفاع از ناموس جامعه افزود: اگر به جای سر دادن شعار معروف «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، به منویات و توصیه‌های این حکیم و رهبر فرزانه عمل می کردیم‌، امروز این گونه درگیر بی بند و باری و  ولنگاری فرهنگی برخی در جامعه نبودیم.

دلبریان تصریح کرد : رهبری در مقطعی از تاریخ انقلاب، عبارت هجمه، تهاجم فرهنگی و قتلگاه فرهنگی در فضای مجازی و... را به‌کار بردند،  ولی خیلی به این توصیه ها عمل نکردیم . فقط به این شعار«خونی که در رگ ماست...» بسنده کردیم.

 گفتنی است این یادواره باحضورامام جمعه، فرماندار، مدیرکل اداره کارواموراجتماعی، مسئولان، خانواده معززشهدا و مردم شهید پرور شهرستان جوین به همت بسیج فرهنگیان و حوزه بسیج کارگری ناحیه مقاومت بسیج با شکوه برگزارو در پایان ازخانواده شهدای کارگری واصناف ودانش اموزی تجلیل شد.

خبرنگار: تیموری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار