امام جمعه فراهان در دیدار با مجمع جهادگران بسیج عنوان کرد

بسیج سازندگی برای خدمات‌رسانی حد و مرز نمی‌شناسد

امام جمعه فراهان گفت: بسیج سازندگی یک لشکر آماده به خدمت است و برای خود مرز نمی شناسند و هرکجا که مشکل باشد در آن نقطه فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۰۹۶۴۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ در آستانه هفته بسیج سازندگی مجمع جهادگران بسیج شهرستان فراهان با حجت الاسلام رضا یعقوبی امام جمعه فراهان دیدار کردند.

حجت الاسلام رضا یعقوبی، امام جمعه فراهان در این دیدار با بیان اینکه  هرگاه حوادثی غیرمترقبه در کشور اتفاق می‌افتد بسیج به عنوان یک نیروی داوطلب جزو اولین‌ ها اعلام آمادگی کرده است، گفت: حضور جهادگران بسیجی در عرصه های خدمت رسانی به محرومین همواره نشانگر اخلاص، مردم دوستی و وفاداری این قشر به اسلام و انقلاب است.

وی افزود: حضور جهادی در میان مردم همواره ماندگار است و کمرنگ نخواهد شد، در جریان سیل اخیر گروه های بسیجی و جهادگر با تمام تلاش خود پای کار مردم ایستادند.
یعقوبی تصریح کرد: بسیج سازندگی یک لشکر آماده به خدمت است و برای خود مرز نمی شناسند و هرکجا که مشکل باشد در آن نقطه فعالیت می‌کند.

امام جمعه فراهان ادامه داد: بسیج تشکیلاتی از مردم،‌ برای مردم و برای خدمت به مردم است و تازمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم است هراسی نیست چون بسیجیان در مکتب امام حسین(ع)، امام خمینی (ره) و سردار سلیمانی تربیت یافته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار