لزوم تقویت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

اکبری گفت: ترویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر بستر تقویت شاخص های دینی و گامی مهم در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۲۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در راستای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان با حضور محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، حسن مصفا فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای ( مد ظله العالی) معاونین، کارکنان و بسیجیان و به همت پایگاه مقاومت بسیج شهیدان بهمنی این اداره کل برگزار شد.

 محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این کارگاه آموزشی، اظهار داشت: ترویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر بستر تقویت شاخص های دینی و گامی مهم در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی  توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی، دینی و اسلامی از راهکارهای اساسی مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست‌.

اکبری با اشاره به اهمیت آموزش در راستای تقویت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: یکی از راه‌های ترویج و گسترش معروفات و دوری از منکرات در جامعه تزریق آگاهی‌های مناسب از طریق آموزش، تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش می شود از بستر فضای مجازی برای نهادینه سازی ارزش های چون امر به معروف و نهی از منکر بهره گرفته شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار