خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

داشتن روحیه جهادی از ویژگی‌های معلمان انقلابی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا داشتن روحیه جهادی را از ویژگی‌های معلمان انقلابی عنوان و بیان کرد: معلمان با این روحیه می‌توانند جامعه اسلامی را به اهداف اسلامی و انقلابی رهنمون کنند.
کد خبر: ۹۵۰۹۱۴۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت ااسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آیین تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و معلمان منطقه هشترود گفت: تلاش دشمن برای کنترل ذهن و نقاط ضعیف علی الخصوص قشر جوان است.

وی  نقش معلمان را در تربیت آحاد جامعه در تاریخ اسلام از زمان پیامبر (ص) تا امروز، بی‌نظیر و بسیار موثر دانست و افزود: تعلیم و تربیت دارای بنای محکم و استوار باشد و بتواند نیروی ولایی و معتقد انقلابی تربیت کند، با اطمینان می‌شود مسیر اسلام و انقلاب را به سمت اهداف متعالی طی کرد

حجت الاسلام سرایی داشتن روحیه انقلابی، بصیرت، داشتن روحیه تحلیل گری و استدلال، آرمان خواهی، مقاومت در پرتو آگاهی، نظریه پردازی علمی در پرتو فقه دینی، خود سازی در پرتو معنویت دینی، مقابله با استحاله فرهنگی، تربیت فردی و سازمانی و داشتن روحیه جهادی را از ویژگی‌های معلمان انقلابی عنوان کرد که می‌توانند جامعه اسلامی را به اهداف اسلامی و انقلابی رهنمون کنند.

وی بر مکتب امام حسین(ع) تاکید و اظهار کرد: رابطه معنوی بین امام و امت نگذاشت و نخواهد گذاشت دشمن به اهداف شوم خود برسد.

حجت الاسلام حسن جعفریان؛ امام جمعه هشترود هم از مسئولان وزارتی خواست بر حل مشکلات فرهنگیان تلاش کنند و رتبه بندی را اجرا کنند.

در این آئین از مربیان عقیدتی سیاسی و معلمان منطقه تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار