کارشناس مسائل سیاسی:

خواست دشمن دنبال فاصله گرفتن جوانان از مبانی دین و بصیرت است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن از طریق تفکر دینی و به اشتباه و انحراف انداختن جوانان در مطرح کردن شبهات به دنبال فاصله گرفتن جوانان از مبانی دین و بصیرت است.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۱۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ امیرحسین بیاتی،کارشناس مسائل سیاسی در جمع مربیان عقیدتی سپاه فراهان با بیان اینکه هفته عقیدتی باید زمینه تعمیق مسائل عقیدتی را فراهم سازد، گفت: ماهیت دینی مردم ایران سبب شکل گیری انقلاب شد.

وی افزود: ملتی که خودباوری را از دست می دهد دچار از هم گسیختگی می شود؛ دشمن هم با جنگ شناختی، درصدد است هویت ما را بگیرد و اعتقادات و فرهنگ را تحت شعاع قرار دهد.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نگاه هویت دینی و دینداری ملت ایران سبب قوام درونی انقلاب اسلامی شده است.
بیاتی یادآور شد: نقاط ضعف در همه حکومت ها وجود دارد، اما دشمن نگاهی که در دین نسبت به مسائل وجود دارد را به کار می گیرد و با بزرگنمایی این مسائل و ابزار دین برای زدن جمهوری اسلامی استفاده می کند.
وی افزود: دشمن از طریق تفکر دینی و به اشتباه و انحراف انداختن جوانان در مطرح کردن شبهات به دنبال فاصله گرفتن جوانان از مبانی دین و بصیرت است.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: استقلال، عزت و پیشرفت ایران در حدی است که سبب برتری ما بر سایر کشورها شده است و باید این خودباوری در جوانان ما برانگیخته شود؛ مؤلفه های اقتدار ملی باید تقویت شوند و در مقابل دشمن سستی و تسلیم نشان داده نشود تا بدخواهان در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند.
بیاتی تصریح کرد: هزینه تسلیم شدن به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت و ایستادگی است؛ تسلیم شدن در برابر دشمن عنود و لجوج نتیجه ای جز لگدمال و بی هویت شدن نخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: با مقایسه تسلیم در جنگ جهانی اول و دوم در ایران و مقاومت و ایستادگی در جنگ تحمیلی و خارج از مرزها در برابر داعش می توان ثابت کرد که اقتدار و عزت در گزینه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات