خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی مطرح کرد:

احصاء مسائل بانوان استان در دستور کار هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: احصاء مسائل مربوط به بانوان، خانواده و اجتماع با شناخت کامل از ظرفیت ها و توانمندی های بومی استان برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، در دستورکار هیات اندیشه ورز بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۸۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فاطمه بصیری پور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الرضا (علیه السلام) امروز در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی که با حضور اعضا هیات اندیشه ورز بسیج دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع برنامه‌های دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب برگزار شد؛

دکتر بصیری پور اظهار داشت: جامعه امروز نیازمند خلاقیت، کار جهادی و حضور انقلابی در میدان است که بتوان چالش‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه را مرتفع کرد.

وی با بیان اینکه قریب ۵۰ درصد جامعه ما بانوان هستند، عنوان کرد: بسیج جامعه زنان شامل تمام اقشار بسیج و بانوان جامعه است و هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی متشکل از نخبگان استانی است که با شناخت محیطی کامل برای موضوعات روز جامعه برنامه ریزی می‌کند.

دکتر بصیری پور ادامه داد: بنابراین در راستای رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه و توجه به قشر بانوان و دختران نیاز هست برنامه ریزی‌های کارشناسی شده، مدون و مسمتر در سطح استان صورت گیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی بر مستمر بودن جلسات هیئت اندیشه ورز تاکید کرد و گفت: هدف از این جلسات مسئله شناسی، مسئله یابی و حل آن برای رفع مشکلات متوجه بانوان، خانواده و اجتماع است.

دکتر بصیری پور، توجه به قشر جوان را لازم و ضروری دانست و افزود: در برنامه ریزی امور بانوان پرداختن به خواسته‌ها، علایق و نیازمندی‌های امروز نسل جوان از اولویت هاست.

وی ادامه داد: از هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی انتظار است تا به عنوان مجمع نخبگانی بانوان استان امور را به موقع و بهترین نحو مطلوب احصاء، پیگیری و با نگاه انقلابی دنبال نماید.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: به واسطه اهمیت نقش بانوان در جامعه بر اساس تصمیم گیری‌های انجام شده امسال قرارگاه تعالی زن و خانواده در سپاه استان تشکیل شده تا مسائل بانوان جامعه را جدی‌تر پیگیری نماید.

وی ادامه داد: هر یک از اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان یک سرمایه فکری بزرگ برای استان در راستای پیگیری امور بانوان و رفع آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستند.

دکتر بصیری پور مطرح کرد: نیاز هست تا در جلسات هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی احصا مسائل کل استان با شناخت کامل از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی مناطق، برای کمک به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گیرد.

برنامه ریزی اجرای برنامه‌های مختلف محوری همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر با برنامه ریزی مدون و برگزاری مراسم جشن روز دختر با بهره گیری از سیره عالمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار