خبرهای داغ:

مراسم سالروز تاسیس سپاه در شیروان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه و مولود انقلاب اسلامی و سردار شهید حجازی نمونه بارز مولود این شجره طیبه بودند.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۱۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه و مولود انقلاب اسلامی و سردار شهید حجازی نمونه بارز مولود این شجره طیبه بودند.

مراسم سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی باحضور پایوران ناحیه مقاومت بسیج شیروان در آستان مقدس امام زاده حمزه رضا علیه السلام برگزار گردید.
در این مراسم امام جمعه شهرستان شیروان دکتر تکمیلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ره که شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تاسیس نمودند و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی، بیان کردند که این راهی که ما در انقلاب اسلامی و بخصوص شما پاسداران عزیز که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیش گرفته اید راهی پر خطر و همراه با مشقت است و بیش از 40 سال است که مورد دشمنی استکبار جهانی قرار گرفته ایم باید در این راه ثابت قدم باشیم و از خدا بخواهیم تا در این راه مارا کمک کند.
ایشان همچنین در ادامه گفتند که همانطور که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شجره طیبه مولود انقلاب اسلامی است سردار شهید حجازی به عنوان نمونه بارز و الگویست برای همگان که مولود این شجره طیبه یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. باید ماهم دعا کنیم که انشاالله همچون ای شهید بزرگوار ودیگر شهدای والامقام عاقبت بخیر و انشاالله ختم به شهادت بشود..

ارسال نظرات
پر بیننده ها