خبرهای داغ:
همدان-معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: استاد مطهری در جهاد تبیین نابغه و بی‌نظیر و بسیار در ارائه دیدگاه‌ها عمیق و ژرف‌نگر بود و متناسب با زمان، پاسخ شبهات را بیان و رفع شبهه می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۹۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سعید فرجیان زاده در آئین نکوداشت علامه شهید مرتضی مطهری و هفته مبارک عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که در سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج یاد و خاطره فیلسوف جهان اسلام، استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم و از معلمان عزیز که در تربیت و تعالی پاسداران در راستای رشد و بالندگی آنها نقش بی بدیلی را ایفاء می‌کند قدردانی می‌کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان همدان گفت: تا ابد مدیون و بدهکار شهدا هستیم و از خداوند می‌خواهیم توفیق دهد مسیر آنها را ادامه دهیم و در این راه ثابت قدم بمانیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه به نقش تبیینی فیلسوف بزرگ جهان اسلام استاد مرتضی مطهری اشاره کرد و افزود: وی در جهاد تبیین نابغه و بی‌نظیر و بسیار در ارائه دیدگاه‌ها عمیق و ژرف‌نگر بود و متناسب با زمان، پاسخ شبهات را بیان و رفع شبهه می‌کرد.

وی به رفع شبهه و روشنگری استاد مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: در گذشته که شبهاتی در موضوع زن و حجاب مطرح بود شهید مطهری کتب تخصصی پیرامون حجاب و موضوع زن به رشته تحریر در آورد.

سردار فرجیان زاده افزود: استاد مطهری در همه عرصه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای را دارد و در همه ساحت‌ها و عرصه‌ها آثار این شهید را می‌بینیم و امروز بعد از ۵۰ سال آثار وی زنده و پاسخگوی شبهات است.

وی با بیان اینکه این شهید گرانقدر در دهه ۴۰ و ۵۰ در راستای پاسخگویی به جوانان پیرامون شبهاتی که تفکرات کمونیستی و التقاطی ایجاد می‌کردند کتب تخصصی را تألیف کردند، ادامه داد: آثار وی در قالب کتاب‌ها و یاداشت‌های مختلف تألیف شده که بسیار ارزشمند است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: لازم است با مطالعه این آثار فاخر عمق فکری خود را گسترش داده و از این سرچشمه زلال نهایت بهره را برده و استفاده کنیم و مبانی فکری و عقیدتی خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در فراز و نشیب‌های انقلاب درست تشخیص دهیم و به هنگام عمل کنیم.

وی در ادامه به اتفاقات اخیر در دنیا اشاره و عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که تحولی جدید در جهان در حال حاکم شدن است که زمینه‌سازی این تحول سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پیروزی بی نظیر جبهه مقاومت بر داعش بوده و این سه عامل مهم، نظم  جهانی را به نفع جبهه مقاومت و اسلام رقم زده است و جمهوری اسلامی ایران از کشورهای نقش‌آفرین در این زمینه است.

سردار فرجیان‌زاده به افول آمریکا و شکاف بین متحدین آن اشاره کرد و افزود: مشکلات متعدد در آمریکا که روزی خود را ابرقدرت دنیا می‌دانست باعث بحران‌های بزرگی در آمریکا شده است و عدم توانایی در کنترل آن باعث شده که کشورهای اروپایی نیز از ادامه مسیر و همراهی با آمریکا فاصله بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن بعد از ناامید شدن از همه اهداف خود امروز جنگ ترکیبی را بر ما تحمیل کرده و ما نیز باید یک جهاد ترکیبی را درعرصه‌های مختلف تقویت کنیم تا بتوانیم در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن با برنامه‌ریزی و جهاد تبیین ورود کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار