خبرهای داغ:

همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوروزی در شهرستان رازوجرگلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۹۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوروزی در شهرستان رازوجرگلان برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و روز معلم با حضور حجت الاسلام و المسلمین نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه (علیه السلام) در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهر راز برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین علی نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه (علیه السلام) با اشاره به توطئه های پیچیده دشمنان اظهار داشت؛ دشمن از مواجهه با اندیشه های ناب اسلام می هراسد و به همین دلیل دست به حذف علما و دانشمندانی همچون شهید مرتضی مطهری می زند.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان خاطرنشان کرد؛ نقش معلمان انقلابی در تربیت نسل بعدی انقلاب بسیار پررنگ است و بایستی با تأسی به روح بلند شهدا با تمام قدرت در این مسیر گام برداریم .

 

در پایان این مراسم از فرماندهان، مدیران، مربیان و هادیان سیاسی برتر عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها