نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

استاد مطهری شهید جهاد تبیین است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: استاد مطهری شهید جهاد تبیین است که با درجه علمی بسیار بالا در طول حیاتش توانست از حقیقت نطام و انقلاب و اسلام دفاع کند.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۸۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با کارکنان حوزه نمایندگی سپاه عاشورا، افزود: شهید مطهری الگوی همیشه زنده در جامعه که روز شهادت این معلم در سپاه به عنوان روز عقیدتی نامگداری شده است.

وی با اشاره به سیره شهید مطهری و توجه کارکنان سپاه به آن، بیان کرد: ارایه خط مشی مکتبی، نظارت بر موازین اسلام و مقررات اموزش عقیدتی، توجیه و تبیین آن ها تعمیق دینداری و بصیرت است.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: تلاش در رفع ناهنجاری های جامعه، فعالیت در حوزه دین، مبازه با انحرافات و بدعت ها، نیازمند حصور نمایندگی و روحانی سپاه و مربیان بصورت موثر است.

وی ادامه داد: امروز برای تاثیرگداری مربی، جایگاه علمی و داشتن اطلاعات بروز مهم است، تلاش کنید همه کارکنان اثرگذار در دوره ویژه نیز شرکت کنند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: وجه تمایز ما با سایر جوامع در آموزه هایی است که از حصرت ربوبی در قالب دین به ما رسیده است و روحانیون سپاه باید ایمان و اعتقاد و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب را مبتنی بر اصول تعریف شده اسلام و مردمی بودن و ساده زیستی متناسب با نیازهای مردم و توان بیشتر در سپاه دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، داشتن طرح درس متناسب با موصوع تدریس و کلاس، اهتمام به انضباط، رعایت ساعات ورود و خروج، اهمیت به وقت فراگیران، پرهیز از حواشی، استفاده از روش ها و شیوه های نوین، ارایه مقالات کاربردی، تاکید بر تحقیق و پزوهش، تبیین وطایف فراگیران، کسب امتیاز ارزشیابی عالی از دوره ها، رضایت رده خدمتی از مربی و تربیت و تعالی را از ویژگی های مربی موفق نام برد.

حجت الاسلام سرایی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های حوزه نمایندگی و استفاده از اساتید  عالم در برنامه ها، از همراهی و حمایت نماینده ولی فقیه از سپاه و بسیج قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار