خبرهای داغ:
حجت الاسلام بنی حسینی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

مقابله با جنگ ترکیبی از ابعاد مهم برنامه‌های هفته عقیدتی است

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین" گفت: مقابله با جنگ ترکیبی دشمن از دیگر موضوعات در قالب برنامه‌های تبیینی و ترویجی هفته عقیدتی سیاسی است.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۳۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

مقابله با جنگ ترکیبی از ابعاد مهم برنامه‌های هفته عقیدتی است

حجت الاسلام سید حسن بنی حسینی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی بمناسبت سالگرد شهادت شهید استاد مرتضی مطهری، اظهار کرد: برنامه‌های تبیینی و ترویجی دو محور مهم اقدامات در کنار تقدیر و تکریم و تجلیل از برترین‌های تربیت آموزش و عقیدتی در این هفته خواهد بود.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برنامه‌های هفته عقیدتی را بر محور تبیین و ترویج اندیشه‌های استاد شهید مرتضی مطهری برشمرد و تصریح کرد: معرفی و تبلیغ فراز‌هایی از مجموعه استاد شهید مطهری در قالب فیلم و کلیپ و پرده نگار در بین نماز ظهر و عصر در طول هفته عقیدتی از دیگر برنامه‌هاست.

برگزاری نمایشگاه آثار استاد شهید مرتضی مطهری در هفته عقیدتی

حجت الاسلام بنی حسینی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار استاد شهید مرتضی مطهری در هفته عقیدتی، اضافه کرد: هدف ترغیب کارکنان برای مطالعه این کتب و آثار است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بر برگزاری مسابقه خلاصه نویسی یکی از آثار شهید مطهری به عنوان یکی دیگر از این برنامه‌ها، تأکید کرد و گفت: از نفرات برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع "راهکار‌های اثر بخش تعلیم و تربیت دینی و انقلابی پاسداران و جوانان از نگاه امامین انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

حجت الاسلام بنی حسینی با اشاره به برگزاری کرسی‌های نقد و بررسی آثار استاد شهید مرتضی مطهری توسط استادان صاحب نظر حوزه و دانشگاه، برپایی نشست علمی و تخصصی و کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع "راهکار‌های اثر بخش تعلیم و تربیت دینی و انقلابی پاسداران و جوانان از نگاه امامین انقلاب اسلامی و همچنین استاد شهید مطهری، را از دیگر این برنامه‌ها دانست و افزود: اندیشمندان معاصر هم در این نشست‌ها حضور خواهند داشت.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع "روش‌های تبیینی استاد شهید مرتضی مطهری" را یکی دیگر از برنامه‌های هفته عقیدتی برشمرد و بر معرفی عرصه‌ها و ابعاد جهاد تبیین تأکید و اضافه کرد: این برنامه در قالب سخنرانی و کلیپ و استفاده از فرصت‌های فضای مجازی و انتشار در نشریه و بارگزاری مقالاتی پیرامون جهاد تبیین خواهد بود.

حجت الاسلام بنی حسین با اشاره به تبیین و ترویج نقش عناصر تأثیرگذار در تربیت، آموزش‌های عقیدتی سیاسی را از ابعاد دیگر برنامه‌های تبیینی و ترویجی در هفته عقیدتی دانست و با بیان اینکه نقش استادان و مربیان را در استحکام مبانی دینی، انقلابی و ولایی پاسداران در قالب برنامه‌های مجازی و بهره گیری از رسانه‌های سازمانی و غیر سازمانی را دنبال خواهیم کرد، گفت: بیان نقش و وظایف استادان و مربیان و فرماندهان در جهاد تبیین را هم در برنامه داریم.

نشست‌ها و حلقه‌های صالحین معرفتی، علمی و تخصصی جهاد تبیین در مراکز دانشگاهی برپا می شود

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین" مقابله با جنگ ترکیبی دشمن از دیگر موضوعات در قالب برنامه‌های تبیینی و ترویجی هفته عقیدتی برشمرد و از برپایی نشست‌ها و حلقه‌های صالحین معرفتی، علمی و تخصصی جهاد تبیین در مراکز دانشگاهی خبر داد و تصریح کرد: تبیین جنگ شناختی را هم در این راستا در دستور کار داریم.

حجت الاسلام بنی حسینی با اشاره به تبیین الزامات جهاد تبیین برای استادان و مربیان عقیدتی، بر بیان مؤلفه‌های جنگ ترکیبی و راه‌های مقابله با آن با رویکرد دینی و اعتقادی تأکید کرد و افزود: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آثار و پیامد‌های دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفه از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: تقدیر و تجلیل از برترین‌های تربیت آموزش عقیدتی سیاسی و از فرمانده مربیان، مدیران و کارشناسان عقیدتی سیاسی را با حضورحجت الاسلام و المسلمین سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا و فرماندهان و معاونین و مسئولان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: تقدیر و تکریم از فراگیران برتر دوران آموزش عقیدتی؛ مربیان پیشکشوت عقیدتی سیاسی و خانواده شهدا و جانبازان فعال در امر تعلیم و تربیت که نقش آفرین بودند را دنبال خواهیم کرد.

حجت الاسلام بنی حسینی اظهار داشت: ان‌شاءالله به حول و قوه الهی بتوانیم گوشه‌ای از زحمت و مجاهدت این عزیزان را که همواره یاری‌کننده ما در اجرای برنامه‌ها بودند، تقدیر کنیم و از خداوند متعال استدعا داریم به همه ما خادمین در عرصه خدمت و تربیت و ترویج معارف مترقی قرآن و اهل‌بیت (ع) در این دوران فتنه آخرالزمان که حقیقتاً موجبات انحرافات فکری، اخلاقی و رفتاری در جامعه ما شده است، نصرت و یاری عنایت بفرماید و ما را شرمنده امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نفرماید.

ت/2623

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار