مسئول سازمان بسیج سازندگي کشور:

نقطه اتکای دشمن علیه نظام مسئله اقتصادی است / مردمی سازی اقتصاد موجب پیروزی در جنگ اقتصادی می‌شود

ساری-سردار زهرایی با بیان اینکه مردم ایران دارای بنیه اعتقادی و دینی هستند و موضوع حجاب هم بدست مردم حل می شود، خاطرنشان کرد: اما مسئله اقتصادی کشور نقطه اتکای دشمن علیه نظام است.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۷۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همایش بزرگ روز بسیج قشر کارگری در کارخانه چوب و کاغذ ساری با حضور اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کاگری و کارخانجات کشور، سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولان استانی و نیز با حضور کارگران نمونه استان و با محوریت تجلیل از برترین‌های طرح نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران صبح امروز برگزار شد.

سردار زهرایی در بخش اول سخنان خود به جنگ شناختی و ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: اغتشاشات سال گذشته  میدان رویارویی حق و استکبار بود و در جنگ دفاع مقدس نوین، دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی به کارگرفته است تا حقایق و واقعیت ها را وارانه جلوه دهد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به حجم گسترده دروغ پراکنی دشمن در فضای مجازی و رسانه پرداخت و افزود: سربازان این کار سلبیریتی ها بودند چرا که  ضریب نفوذشان در فضای مجازی  برای وارانه جلوه دادن حقایق و واقعیتها بالا بود.

سردار زهرایی با بیان اینکه در فتنه احتمالی آینده دشمن در تلاش برای به کف خیابان آوردن مستضعفین علیه نظام است، خاطرنشان کرد:  برخی کسانی که در جنگ شناختی فریب خوردند و در تور دشمن افتادند از جنس مستضعفین هستند از جنس کسانی هستند که دغده انقلاب و ولایت دارند که  باید در مقابل این اقدام دشمن نیز هوشیار باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه نظامی و دفاعی به قدرت بازدارندگی رسیده است، گفت: دشمن در عرصه نظامی به ایران طمع نمی کند چون میداند ایران دست برتر در عرصه دفاعی دارد.اما در عرصه فرهنگی هنوز این قدرت بازدارندگی به وجود نیامد برای همین دشمن بر روی آن طمع می کند.

سردار زهرایی با بیان اینکه مردم ایران دارای بنیه اعتقادی و دینی هستند و موضوع حجاب هم بدست مردم حل می شود، خاطرنشان کرد: مسئله اقتصادی کشور نقطه اتکای دشمن علیه نظام است که هنوز ما مدل مقابله با آن را نداریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: در نبرد اقتصادی ما هنوز سربازان این عرصه را نشاختیم یا از آنان حمایت نکردیم و یا از این نیروها درست بکارگیری نکردیم.

سردار زهرایی با تصریح بر اینکه آیا نظام اداری، آئین نامه ها و مدیران، پشتیبانی خود را در نبرد اقتصادی به خوبی ایفا کردند؟ گفت: در مولفه‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای اقتصاد برشمردند، شش مولفه به مردم مرتبط می‌شود. همانطور‌ی که مردم در مباحث مذهبی و اعتقادی با وجود تنگنا‌های معیشتی در مناسبت‌های مذهبی بیشتر پای کار نذورات و کار‌های دینی هستند، اما در مسئله اقتصادی هنوز این اعتقاد و باور بوجود نیامده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مردم باید بپذیرند نقش اصلی اقتصاد در کشور را ایفا می کنند  و آن را مطالبه کنند، گفت:امر به معروف اصلی در کشور، مطالبه گری در مسائل اقتصادی است.

سردار زهرایی بابیان اینکه بسیج محرک این مسئله است، گفت: رهبر معظم انقلاب قریب به دو دهه شعار سال را بر مبانی اقتصادی نامگذاری می‌کنند. اگر ۱۸ سال قبل به منویت رهبری  توجه می شد ایا دوباره مسئله اقتصاد شعار سال میشد؟

به گفته مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور باید در جنگ اقتصادی،دشمن را درست بشناسیم و با حمایت و پشتیبانی از سرداران ، کارفرمایان و سربازان اقتصادی با مردمی کردن اقتصاد، در جنگ اقتصادی پیروزی شویم .

انتهای پیام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار