نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی تاکید کرد

لزوم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در فضای مجازی

تبریز- نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی بر ضرورت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در فضای مجازی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۶۴۸۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی سپاه تبریز با بیان اینکه اقدامات دشمن در فضای مجازی برنامه ریزی شده و در حال هدایت است، گفت: مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در فضای مجازی از ضروریات است که باید همگان نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: امید افرینی، قوی شدن در فضای مجازی و رسانه، رعایت سیاست‌های اصولی در خصوص پهنای باند، برنامه ریزی کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت و فعالیت در فضای مجازی، برنامه ریزی جهت مقابله بازیان‌های فضای مجازی بین دانش اموزان که متاسفانه سن استفاده از اینترنت از دوران شیوع کرونا بشدت کاهش یافت هاست بسیار مهم است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دو روز پیش با دانشجویان بیان کرد: ایشان خطاب به دانشجویان فرمودند که، دانشجویان عزیز در فضای مجازی بیشتر غرق نشوید، خوب حالا فضای مجازی در کشور وجود دارد شبکه‌های اجتماعی وجود دارد بعضی‌ها نشسته اند که از ان طرف فضای مجازی سیل وار تحلیل، خبر و مطلب و مبنا به این‌ها داده شود شما باید به این فضا سوار شوید و فضای مجازی را هدایت کنید و از طرف شما فکر و خبر و تحریف به فضای مجازی برود نا بالعکس.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: از کسانی که در امر تقویت سواد رسانه و فضای مجازی تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم چرا که ایجاد امکانات برای دانشجویان و فعالان فضای مجازی در استان خوب بوده است.

حجت الاسلام آل هاشم خاطر نشان کرد: متاسفانه در جامعه ما می‌گویند امروزه آن جوانان دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نیستند در حالی که همین مدافعان حرم و جوانانی که در اعتکاف رمضانیه و ماه رجب در مساجد حضور می‌یابند ازهمان طیف جوانان دفاع مقدس هستند و رویش انقلاب بشمار می‌ایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار