خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری ۷ نفر سارق و کشف ۵۷ فقره انواع سرقت در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۷ نفر سارق، یک نفر خریدار اموال مسروقه و کشف ۵۷ فقره انواع سرقت با تلاش مجدانه ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۶۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: در راستای دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تلاش شبانه بانه روزی و بکارگیری شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی محل اختفای چند نفر از سارقان را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران طی چند عملیات جداگانه تعداد دو نفر سارق اماکن دولتی، سه نفر سارق موتورسیکلت، یک نفر سارق اماکن خصوصی و خانه باغ، یک نفر سارق سیم برق و همچنین یک نفر خریدار اموال مسروقه را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری سیم برق سرقت را کشف و متهمان را که در مجموع به ۵۷ فقره انواع سرقت اعتراف کرده بودند با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

وی ضمن تشکر از همراهی و همکاری دستگاه قضایی در دستگیری سارقان و مجرمان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات