خبرهای داغ:
حجت الاسلام فلاحی:

مساله فلسطین دغدغه جهان اسلام است

همدان- رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف گفت: مسئله فلسطین به عنوان یک دغدغه مطرح است جهان اسلام یک هدف واحد دارد و  آن آزادی قدس از دست صهیونیست‌ها است که این مساله دغدغه جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۶۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در حسینیه امام خمینی(ره) همدان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش روز ارتش و عید سعید فطر اظهار کرد: مسئله فلسطین به عنوان یک دغدغه مطرح است جهان اسلام یک هدف واحد دارد و  آن آزادی قدس از دست صهیونیست‌ها است که این مساله به صورت دغدغه در جهان اسلام در آمده است.

وی با بیان اینکه امام(ره) ۶۰ سال پیش مبارزه با صهیونیست را در پیش گرفته و از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده است، افزود: نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی آرزوی مردم مسلمان منطقه و  محور مقاومت و یمنی‌ها است.

رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف با اشاره به اینکه زمینه حکومت جهانی ولی خدا باید فراهم شود و موانع آن از جمله رژیم صهیونیستی باید از بین بروند، گفت: دشمنانی آمدند این غده سرطانی را کاشتند اما یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل گروه‌های مقاومت در منطقه است.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی طی ۶ روز مناطق زیادی از کشورهای اسلامی را تصرف کرد اما در درگیری‌های روزهای اخیر این رژیم جرأت پاسخگویی نداشت و بیابان‌ها را هدف قرار داد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ ۲۳ روزه خیلی از زمین‌ها را از دست داد و ۴۵۰ اسیر و شهید را مبادله کرده است.

فلاحی بیان کرد: ایران در ۴۴ سال گذشته بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است و فتنه‌هایی که طراحی شده بود با همت و حرکت مردمی پشت سر گذاشته شد.

وی ادامه داد: راهپیمایی میلیونی مردم ایران در روز قدس موجب دلگرمی برای همه گروه‌های مقاومت و به ویژه مردم ستمدیده فلسطین است و بدترین قوم گروه اسرائیلی صهیونیستی است که در منطقه مستقر شدند و مانعی برای پیشرفت جهان اسلام شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت ما در امتداد راه رسول الله(ص) و مسئله جبهه مقاومت است که امروز به رشد و بالندگی رسیده و هدف امام(ره) از انقلاب اسلامی در امتداد ظهور حضرت ولی عصر(عج) است؛ بنابراین مسئله فلسطین از این لحاظ برای ما مهم است که جزء اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز سکان‌دار انقلاب رهبر معظم انقلاب است، اضافه کرد: این همگرایی ایجاد شده بین مردم مسلمان منطقه و کشورهای اسلامی حاصل خون شهید مقاومت سردار سلیمانی است.

فلاحی ابراز کرد: دستاوردهای نظام کم نبوده، از جهش تولید و شرکت‌های دانش بنیان گرفته تا اجرای رتبه‌بندی معلمان و تزریق واکسن کرونا از موفقیت‌ها و اقدامات این دولت بوده است و ما ظرفیت‌های زیادی در کشور برای پیشرفت کشور با استفاده از جوانان و شرکت‌های دانش بنیان داریم.

وی با اشاره به اینکه اگر محور کار، ولایت مداری و رضایت خدا باشد موفق خواهیم شد، گفت: با این وجود باید نگرانی مردم همدان برای مشکل آب برای همیشه حل شود.

رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف نظارت جدی بر واگذاری‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: مردم در فشار اقتصادی هستند و در مجلس ۱۰۰ جلسه برای حل مشکلات مردم تشکیل شده است؛ همچنین در بحث جوانی جمعیت قانونی است که در مجلس تصویب شده است؛ ما ظرفیت‌های بسیاری در کشور داریم.

وی با بیان اینکه در بحث حجاب دستگاه‌ها در حال نظارت هستند، گفت: قانون موجود باید در همه عرصه‌ها لایحه محور باشد و مجلس آمادگی کامل برای اصلاح قوانین و پشتیبانی از نیروی انتظامی را دارد.

در پایان مراسم نیز بیانیه یوم القدس در ۷ بند قرائت شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار