حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

جوهره تفکر انقلابی بر مبنای ولایتمداری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، تفکر انقلابی با مبنای ولایی را عامل پیش برنده کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۰۵۸۰۰
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر در گردهمایی سیاسی بصیرتی کارکنان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به تبیین اهمیت تفکر انقلابی بعنوان عامل پیش برنده کشور پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اظهار کرد: مهم ترین و مبنایی ترین موضوع در جهاد تبیین، پرداختن به موضوع نقش تفکر انقلابی در رسیدن به موفقیت ها و پیروزی هاست.

وی افزود: دولت هایی که روی به سازش با قدرت های استکبار آورده اند، همواره شکست خورده و در مقابل مردم خود سرافکنده شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر، خاطرنشان کرد: متأسفانه در ادوار مختلف تاریخی، برخی از جریانات سیاسی داخل هم با همین تفکر سازش با قدرت های جهانی، هزینه های جبران ناپذیری به کشور وارد کرده اند.

این مقام مسئول، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، گفت: یکی از مهم ترین دلایل عدم موفقیت در عرصه های اقتصادی ، فاصله گرفتن از روحیه انقلابی گری در برخی از مقاطع مدیریتی کشور بودذه است.

وی، افزود: جوهره تفکر انقلابی بر مبنای ولایتمداری است. ما عبور از جریانات و اتفاقات بدون آسیب به اصول و مبانی اسلامی را مرهون ولایت فقیه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر، با اشاره به نقش علمای برجسته دنیای اسلام و عالم تشیع در حفظ ارزش های اسلامی، اظهار کرد: هیچ چیزی جز اندیشه و تفکر انقلابی قادر به حفظ اسلام نیست.

وی با بیان اینکه ولایت، شجره طیبه و سلسله به هم پیوسته در همه زمانها بوده، تصریح کرد: تفکر انقلابی با مبنای ولایی عامل پیش برنده کشور  در دوران غیبت امام معصوم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: تکیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ارزش های اسلامی و روحیه انقلابی و ولایی باعث خودکفایی در عرصه دفاعی و رسیدن به موفقیت های بزرگ در زمینه بازدارندگی راهبردی شده است که می تواند الگویی برای دیگر عرصه های جامعه و کشور باشد.

وی، با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی زینت امت اسلام هستند و تقویت جبهه مقاومت برابر استکبار و صهیونیسم بین الملل نتیجه ی  الگوگیری از نیروهای مسلح با روحیه انقلابی و ولایی در جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: الهی بودن، احساس وظیفه و مسئولیت، کادرسازی برای انقلاب، موفقیت در راهبردهای بازدارندگی، خدمت بی منت به مردم، از برکات تفکر انقلابی و ولایتمداری می باشد که در نیروهای مسلح ما نهادینه شده و در عرصه های مختلف ازجمله اتفاقات غیرمترقبه مانند سیل، زلزله، کرونا و ... شاهد خدمات این عزیزان بوده و هستیم.

وی، تزلزل و روبه اضمحلال رفتن رژیم غاصب صهیونیستی را نتیجه تقویت جبهه مقاومت با روحیه انقلابی دانست و گفت: رمز موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در وحدت و انسجام و یکپارچگی آنها حول محور ولایت است.

ارسال نظرات