خبرهای داغ:
سردار جوانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

"شهید حجازی" پاسداری در تراز انقلاب اسلامی بود

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: شهید حجازی از شهدای برجسته و پاسداری در تراز انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۸۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳


سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرگزاری بسیج در سالروز شهادت سردار شهید سید محمد رضا حجازی، اظهارکرد: شهید حجازی از شهدای برجسته و پاسداری در تراز انقلاب اسلامی بودند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: جایگاه شهید حجازی را می توان بر اساس تاکیدات ارزشمند مقام معظم رهبری ارزیابی کرد مبنی بر اینکه این شهید والامقام زندگی سراسر با مجاهدت داشت.

سردار جوانی تأکید کرد: کارنامه مجاهدات شهید سید محمدرضا حجازی که سراسر مجاهدت در راه اسلام و دفاع از نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با استکبار بود، الگویی مهم برای مسئولان و آحاد جامعه است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: سردار شهید سید محمدرضا حجازی در تمامی مسئولیت هایی که در سطوح مختلف برعهده داشتند مجاهدات های ارزشمند و کارنامه‌ای درخشان ارائه کردند.

سردار جوانی یکی از ابعاد کارنامه درخشان سردار شهید حجازی را موفقیت در تمامی مسئولیت ها برشمرد و با بیان اینکه فرماندهی ۱۰ ساله این شهید والامقام در سازمان بسیج مستضعفین یکی از مقاطع طلایی مدیریت در بدنه این شجره طیبه انقلاب اسلامی بوده است، افزود: موفقیت های بزرگ در دوران فرماندهی ایشان در سازمان بسیج رقم خورد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تقوا، انقلابی گری، ولایت مداری، اخلاص را از ایعاد شخصیتی این شهید والامقام دانست و تصریح کرد: همواره در صحنه جهاد بودند و مجاهدت می کردند و خداوند همیشه یاور این شهید عزیز بود.

سردار جوانی با اشاره به دشمن شناسی به عنوان یکی از اضلاع شخصیتی سردار شهید حجازی، اضافه کرد: شخصیتی فرهیخته و همه جانبه نگر، دارای تقکر راهبردی و از یک عقلانیت مبتنی بر ایمان و معنویت برخوردار بودـ

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهید حجازی از ثبات قدم برخوردار بود، گفت: این شهید والامقام در هیچ صحنه ای تردید نداشت و از سرمایه های بزرگ کشور و افتخارات سپاه پاسداران و سرباز ولایت بود.

ت/ ۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار