سردار علیرضا حیدرنیا:

قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت ، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا شده است

فرمانده سپاه البرز در پیام تبریکی که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد، آورده است: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا شده است.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۶۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شیردلان ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده شهدای نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران، تاکید کرد: ارتش و سپاه، نیروهای مسلح و با بصیرت به تعبیر مقام معظم رهبری ید واحد و دو بال نظامی کشور هستند و با تمام قوا در هر زمان و مکان که لازم باشد تا پای جان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد. به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، متن این پیام به شرح زیر است:

دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شعار انحلال ارتش از سوی حزب توده، منافقین، کمونیست ها و چریک های فدایی خلق سر داده می شد، در چنین شرایطی ارتش رژیم شاهنشاهی که شاکله اصلی آن را جوانان رشید خانواده های مسلمان و اغلب مستضعف ایرانی تشکیل می داد، به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت و هم‌صدا و همراه با مردم در براندازی رژیم ستمشاهی و پیکار با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش های خستگی ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار در عرصه های مختلف آغاز کرد.

امام راحل با بیان حکیمانه" لحظه شادی بندگان خدا و یاس ستمگران" ۲۹ فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کرد و روز پیوستن ارتش به مردم را افتخار آمیز قلمداد نمود.

زمانی که ارتش بعث عراق، جنگی ۸ ساله را به ما تحریم کرد، نیروهای ارتش در کنار نیروهای بسیج و سپاه، با دلاوری و شجاعت مثال زدنی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور عزیزمان جدا شود.

تصویر ارتش جمهوری اسلامی ایران را علاوه بر رشادت های نظامی باید در حوادث مختلف کشور از جمله زلزله کرمانشاه و از خودگذشتگی‌شان را در بحران و مبارزه با بیماری کرونا دید.

ارتش پرافتخار و غیرتمند جمهوری اسلامی ایران، نماد قدرت ایران در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و برقراری امنیت پایدار در مرزهای این سرزمین بوده اند.

قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا شده است.

اینجانب، با گرامیداشت یاد، نام و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران این روز مبارک را به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شیردلان ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده شهدای نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و استمرار موفقیت و سربلندی همگان را تحت عنایات ولی عصر(عج) و تبعیت از تدابیر و فرامین نورانی فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه خدای قادر مسئلت می جویم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار