خبرهای داغ:
سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان:

امکانات تبریز بسیار ایده آل است

تبریز- سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پس از ورود به تبریز در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با بازدید از امکانات فراهم شده می توان گفت کلیه تمهیدات و امکانات برای اردوی ملی پوشان، ایده آل است.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۵۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر خوش خبر افزود: پس از درخواست هیات والیبال و اداره کل ورزش و جوانان استان، مبنی بر برگزاری اردوی مرحله سوم نوجوانان، بلافاصله با تایید دکتر داورزنی رئیس فدراسیون مقرر شد میزبانی این مرحله به تبریز واگذار شود.
وی ادامه داد: تیم ملی پس از برگزاری یک ماه اردو در تبریز برای انجام تورنمت چهارجانبه به کشور برزیل اعزام خواهد شد.
خوشخبر اضافه کرد: نسل فعلی حاضر در اردو، باهوش و با استعداد هستند و امیدواریم بتوانیم با کسب یک مدال خوشرنگ دل مردم را شاد کنیم.

همه ظرفیت های استان، در خدمت ملی پوشان والیبال

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در دیدار با سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: با تمامی ظرفیت های استان، در خدمت ملی پوشان والیبال هستیم.

 حبیب ستوده نژاد افزود: دست به دست هم می دهیم تا سربلندی برای ایران اسلامی رقم بخورد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تبریز، ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی را دارد و آمادگی خود را برای برگزاری چنین رویدادهایی اعلام می داریم.

تلاش می کنیم نمایندگان بیشتری در تیم های ملی داشته باشیم

رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی در جلسه اداره کل ورزش و جوانان گفت: تلاش می کنیم نمایندگان بیشتری در تیم های ملی داشته باشیم

 سعید اهری زاد افزود: حضور تیم ملی نوجوانان فرصت مغتنمی است که باید ورزشکاران و مربیان از آن بهره کافی ببرند.
وی اظهار داشت: از رییس فدراسیون والیبال و آقای خوشخبر به نمایندگی از ایشان تشکر ویژه دارم که درخواست میزبانی ما را قبول کردند و مرحله سوم تمرینات را در تبریز اردو خواهند زد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار