حجت الاسلام حاجی صادقی در اجتماع حماسی روز قدس مردم مشهد:

عالمگیر شدن جبهۀ مقاومت اسلامی/تسلط و اشراف اطلاعاتی جریان مقاومت بر صهیونیستها بیش از هر زمان دیگر/فریاد استکبارستیزی ترجمان قرآن است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جبهۀ مقاومت عالمگیر شده است و اشراف اطلاعاتی و تسلط جریان مقاومت اسلامی بر صهیونیستها امروز بیش از هر زمان دیگری است.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۵۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ حجت الاسلام حاجی صادقی در جمع اجتماع عظیم استکبار ستیزی و ضد صهیونیستی روز قدس مردم انقلابی مشهد، اظهارکرد: رژیم غاصب صهیونیستی می‌داند که ما از جزئیات تلاویو مطلعیم و علاوه بر نزدیک شدن، قدرت عملیاتی هم داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امت ایران به معنای واقعی کلمه ایستادگی کرده و مقاومت خود را در برابر همه تهاجم‌ها طی ۴۵ سال گذشته به منصه ظهور رسانیده و همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و تن به سازش نداده است، پیام این ملت در طول این سال‌ها همواره حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده و همیشه فریاد زده که هیچ رژیمی ستمگرتر و پست‌تر از رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل وجود نداشته است.

وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، "مساله اصلی جهان اسلام، مساله فلسطین است، این موضوع فقط مربوط به غصب یا اشغال یک سرزمین نیست بلکه ریشه تاریخی دارد و راهیپمایی روز جهانی قدس اعلام برائت از دشمنی است که ظلم بسیاری به بشریت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: یک اقلیت یهود همیشه در زمان انبیا بیشترین دشمنی را با جبهه حق داشته اند، همان‌ها که در زمان حضرت موسی، قوم بنی اسرائیل را از عزت به ذلت کشاندند، پیامبرکشی براه انداختند، آیات الهی را تکذیب و بیشترین دشمنی را با حضرت عیسی کردند و بیشتر از همه در برابر پیامبر اسلام (ص) به ستیز پرداختند تا جایی که قرآن آنان را بیشتر از مشرکین دشمن دانست.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این اقلیت یهود بعد از پیامبر اسلام (ص)، با کارگردانی نرم به جان اسلام افتادند و با فتنه‌های بسیار امامان ما را به شهادت رساندند و در عصر کنونی نیز رژیم غاصب صهیونیست طی ۱۰۰ سال گذشته با نژادپرستی و ادعای برتر بودن، ظلم‌های بسیاری به مسلمانان کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی بیان کرد: امروز آمریکا و اسرائیل نمی‌دانند با جبهه مقاومت چه کنند، امروز دیگر جبهه مقاومت محدود به ایران، لبنان و فلسطین نیست بلکه عالمگیر شده است، آنان فکر می‌کردند با به شهادت رساندن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت را خواهند زد، اما امروز دیگر جبهه مقاومت کنترل پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در راهپیمایی روز قدس فریاد برائت از دشمن در سراسر ایران اسلامی طنین انداز شده است، این روحیه جهادی، جوانان عراق، یمن، لبنان و جوانان مسلمان اروپایی را ترغیب به ایستادگی در برابر این دشمنان می‌کندو جبهه انقلاب اسلامی و اسلام ناب در برابر این اقلیت ستمگر و ظالم روز به روز قوی‌تر می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار