آصفری در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: روز قدس در واقع حکم مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۹۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام/ سرنوشت مردم فلسطین باید به دست خودشان تعیین شود

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی درخصوص اهمیت روز قدس گفت: حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا مرحله جدیدی در همبستگی با مسئله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست ها و استکبار جهانی آغاز شود.

وی افزود: روز جهانی قدس نماد اتحاد، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمان حول مسئله فلسطین و قدس شریف در ایستادگی و مبارزه با غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیست است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس امسال تصریح کرد: این روز‌ها که رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی هتک حرمت کرده و موجب رنجش مسلمانان شده است، حضور در راهپیمایی این روز نشانه دلبستگی ملت های مسلمان به مسئله فلسطین بوده و روزی است که باید فریاد بلند مسلمان نسبت به صهونیست‌ های اشغالگر بیشتر شود.

آصفری ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی متوجه شده که اتحاد، انسجام و یکپارچگی ملتهای مسلمان، اجازه نخواهد داد تا این ژیم غاصب به اهداف پلیدش که از نیل تا فرات را در ذهن خود می پروراند، دست یابد؛ امروز روز به روز وضعیت رژیم صهیونیستی بدتر و دشوارتر از گذشته شده است.

وی افزود: ملتهای مسلمان در جمعه آخر ماه رمضان با حضور یکپارچه خود انزجارشان را نسبت به اقدامات تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی و جنایکاری که روی جنایتکاران قرون وسطی را هم سفید کرده است، نشان خواهند داد؛ این روز در واقع در حکم مشت محکمی به دهان دشمنان است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قدس متعلق به ملت های مسلمان است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند سرنوشت فلسطین را مردم آن باید مشخص کنند و فلسطین یعنی از بحر تا نهر؛روز قدس می تواند پیامی برای استکار جهانی در رأس آن رژیم صهیونیستی داشته باشد و آن اینکه ملت های مسلمان هر چه آنان دست به جنایت می زنند، انزجارشان از این رژیم جنایتکار بیشتر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار