خبرهای داغ:

پنج بسته معیشتی در روستا افتر در سرخه توزیع شد

همزمان با ماه مبارک رمضان خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) اقدام به توزیع پنج بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در روستا کردند.
کد خبر: ۹۵۰۲۶۲۱
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان و جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) پنج بسته معیشتی با یاری خیرین و به همت جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه تهیه و توزیع شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای حمایت از نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده، همزمان با نیمه ماه رمضان طرح پویش همدلی و کمک مومنانه در قالب اهدای بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند در روستا برگزار شد.

او افزود: برپایی این رزمایش و امثال آن در طول سال، نمادی از همدلی، ایثار و روحیه مخلصانه و بسیجی مردم روستا است و هر یک از مردم متدین و انقلابی بخش به نوعی در این رزمایش به میدان آمدند و مردم از آنچه که در اختیار داشته دریغ نکردند تا افراد نیازمند کمبودی در این ایام مبارک احساس نکنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، مرغ، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، خرما، حبوبات و ماکارونی بوده و با حفظ شان و منزلت خانواده ها در بین آن ها توزیع شد.

محمودی اضافه کرد: همچنین به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۵۰ عدد نان صلواتی توسط خواهر بسیجی خیر بین اهالی روستا توزیع شد.

محمودی تصریح کرد: بسیج ظرفیتی مردمی و از افتخارات کشور است و در عرصه ها و فعالیت های مختلف در کنار ما بوده و دست ما را گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار