خبرهای داغ:
عین اللهی:

بسیجیان در راهشان ثابت قدم بمانند/بسیج در تمام دنیا در حال گسترش است

وزیر بهداشت با بیان اینکه بسیجیان باید در راهشان ثابت قدم بمانند، گفت: امروز بسیج در تمام دنیا در حال گسترش است و حزب الله و حشد الشعبی ناشی از فرهنگ بسیج هستند.
کد خبر: ۹۵۰۲۴۳۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

بسیجیان در راهشان ثابت قدم بمانند/بسیج در تمام دنیا در حال گسترش است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سی و پنجمین محفل انس تیم های اضطراری بهداری دوران دفاع مقدس و جهادگران سلامت عصر امروز در  دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. 

این مراسم با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمد حسین زارع زاده مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی و حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه همراه بود.

  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سخنانی اظهار داشت: در تاریخ  انقلاب اسلامی یک لغت از حضرت امام(ره) ماندگار شد و آن لغت هم بسیج بود چراکه  بسیج در طول تاریخ توانست  حماسه های بزرگی را بیافریند. 

وی با بیان اینکه امروز، بسیج در تمام دنیا در حال گسترش است، ادامه داد: حزب‌الله  لبنان و حشدالشعبی ناشی از فرهنگ و تاریخ پر افتخار بسیج هستند.

  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد: در کرونا این نیروهای بسیجی بودند که با کمک های مومنانه و مجاهدت شبانه روزی  بر بالین بیماران نقش آفرینی کردند.

  عین اللهی با اشاره به اینکه هزاران شهید و جانباز پشتوانه نیرو های بسیج هستند، یادآور شد:  در درجه اول، بسیجیان ما باید در راهشان ثابت قدم بمانند و جوانان مسئولیت مهمتری دارند که آن هم ادامه راه شهدای ما است.

  وی با بیان اینکه امروز دشمن نسل جوان ما را هدف گرفته است، تاکید کرد: این رسالت ما است که با جوانان همراهی کنیم.

  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دشمن بانوان ما را هدف گرفته است و ما باید توجه بیشتری به مسائل حوزه زنان داشته باشیم. بیشترین پیشرفت در حوزه زنان را در انقلاب اسلامی داشتیم و از ۲۷۰ هزار دانشجو پزشکی ما  شصت درصد را بانوان تشکیل می دهند.

  عین اللهی مطرح کرد: امروزه نیاز به دانشمند داریم و باید خودمان را در این زمینه توانمند کنیم چراکه تقویت بینش سیاسی و معرفت افزایی بسیار مهم است و معرفت ما در نزدیکی به ولایت و ارکان مربوط به ولایت معنی می شود. باید احساس کنیم که سرباز امام زمان (عج) هستیم و باید یادمان باشد که به محرومین خدمت خالصانه کنیم. 

وی به حرکت های جهادی بسیج  در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) سال گذشته اشاره کرد و گفت:  در اربعین گذشته بسیجیان ما مثل دوران دفاع مقدس خدمت رسانی کردند و چهره ی بسیار خوبی از نیرو های بسیجی ارائه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار