خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛

قزوینی‌ها به نیابت از شهدا در «آوای رحمانی» شرکت کنند

نسخه چی عنوان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، قزوینی‌های علاقمند به نیابت از شهدا در پویش ختم جمعی قرآن‌کریم با عنوان «آوای رحمانی» شرکت کنند.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۴۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

قزوین_ فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: اداره‌ کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران طرح «آوای رحمانی» را همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار کرده است.

وی افزود: قزوینی‌های علاقمند با شرکت در پویش قرآنی «آوای رحمانی»، هر روز ثواب قرائت قرآن خود را به روح پاک شهیدان نثار کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند با وارد کردن نام و هر تعداد صفحه‌ از قرآن‌کریم که تمایل به قرائت آن را دارند از این ثواب بهره‌مند شوند.

این مسئول افزود: تلاوت‌کنندگان آیات پرنور رحمانی، برای شرکت در این طرح می‌توانند پس از مراجعه به سایت نوید شاهد به نشانی https://navideshahed.com/fa/forms/601 در این ختم جمعی قرآن کریم شرکت و ثواب آن را به شهیدان والامقام هدیه کنند.

وی گفت: اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ماه مبارک رمضان، به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان در طرح «آوای رحمانی» از طریق قرعه‌کشی جوایز فرهنگی اهدا می‌کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار