خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛

مدیریت مطلوب بنیاد قزوین موجب رضایتمندی قشر قابل توجهی از ایثارگران می شود

اسمعیلی گفت: بیش از ۷۰ درصد جامعه هدف بنیاد استان در شهرستان قزوین هستند به همین دلیل مدیریت مطلوب این نهاد می‌تواند رضایتمندی قشر قابل توجهی از ایثارگران را جلب کند.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۰۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در آیین تکریم و معارفه علی‌پناه قویدل رئیس سابق و معارفه اکبر کشاورزنجفی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد جامعه هدف بنیاد استان در شهرستان قزوین هستند به همین دلیل مدیریت مطلوب این نهاد می‌تواند رضایتمندی قشر قابل توجهی از ایثارگران را جلب کند.

وی با قدردانی از زحمات رئیس سابق بنیاد شهرستان قزوین، افزود: با توجه به عملکرد خوبی که کشاورزنجفی رئیس جدید بنیاد شهرستان قزوین در حوزه اشتغال و کارآفرینی استان داشته است انتظار می‌رود که این نهاد را با درایت و تدبیر خوب خود به نحو احسن مدیریت کند.

اسمعیلی با بیان اینکه باید تعداد آمار مراجعات ایثارگران به بنیاد استان قزوین کاهش یابد، گفت: رویکرد مدیریتی رئیس جدید بنیاد شهرستان قزوین می‌تواند در تحقق این مهم نقش بسزایی داشته باشد، لذا از ایشان انتظار داریم که آن را عملیاتی کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین با تحقق این مهم، مسئولان بنیاد استان قزوین که نقش نظارتی را بر عهده دارند به نحو مطلوبی می‌توانند ایفای نقش کنند تا خدمات باکیفیت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه شود.

وی گفت: امیدواریم رئیس بنیاد شهرستان قزوین با همکاری کارکنان این نهاد و بهره‌گیری از تجربه‌های رئیس سابق بنیاد این شهرستان با تلاش و همت مضاعف بتواند از مسئولیتی که در سال جاری بر عهده گرفته است، برآید.

در ادامه، علی‌پناه قویدل رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین از زحمات همه کارکنان به‌ویژه مدیر و معاونان بنیاد استان قزوین که در اجرای فعالیت‌های این نهاد کمک حال بودند، قدردانی کرد.

وی افزود: امیدواریم همه تلاش‌هایی که کارکنان در بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین انجام دادند مورد رضایت خداوند متعال و شهدا باشد زیرا که این مهم با هیچ پاداش مادی قابل جبران نیست.

همچنین اکبر کشاورزنجفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین از اعتماد ویژه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قدردانی کرد و گفت: امیدوارم از عهده این مسئولیت سنگین با همکاری کارکنان این شهرستان برآیم و شرمنده شهدا نباشم.

در ادامه، اسمعیلی با اهدای لوح تقدیر از زحمات علی‌پناه قویدل رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین تجلیل کرد و حکم ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین به اکبر کشاورزنجفی اعطا شد.

گفتنی است اکبر کشاورزنجفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین از کارکنان بنیاد استان قزوین و فرزند شهید ذکراله کشاورزنجفی است که پیش از این مسئولیت‌ رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی را بر عهده داشته است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار