خبرهای داغ:
یادداشت| مسئول بسیج جامعه زنان؛

رفتار دوگانه و متناقض فیفا در رفتار با کشور‌ها

مسئول بسیج جامعه زنان در یادداشتی نوشت: رفتار دوگانه و متناقض فیفا در برخورد با کشور‌ها بدلیل تحت تأثیر بودن این فدراسیون از سیاست‌های سازمان‌های بین المللی تحت سلطه استکبار جهانی و صهیونیزم بین اللمل است.
کد خبر: ۹۵۰۱۳۱۲
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

رفتار دوگانه و متناقض فیفا در رفتار با کشور‌ها

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این یادداشت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سالهاست که منافع بشریت شدیداً تحت تاثیر پدیده شوم استکبار و صهیونیسم جهانی قرار گرفته است به گونه‌ای که تقریباً تمام ارزش های انسانی تحت تاثیر این پدیده دچار دگرگونی در ارزش ها و ضد ارزش ها می گردد. از جمله شکل گیری جنبش های استکباری علیه مردمان جهان، تغییر دولت های دموکراسی خواه و مستقل، غارت انرژی و مواد اولیه و نهایتاً سلطه گری بر کشورها که موجب به هم خوردن تعادل و امنیت جهانی شده است. جنگ های اول و دوم جهانی در طی قرن های گذشته در اروپا و انتقال جمعیت یهودی با افکار صهیونیستی به قلب جهان اسلام و تشکیل دولت نامشروع صهیونیستی و برهم زدن ارزش های انسانی در این منطقه، تسلط سرمایه‌داران صهیونیست بر شرکت ها و موسسات و سازمانهای مردم نهاد و سایر سازمان‌های جهانی، اخلال در روند های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی ، تربیتی و ... جهانی و غارت منافع مردم آن از جمله حوادثی است که در تاریخ ثبت شده است. از این منظر می‌توان به رفتار استکبار و صهیونیسم جهانی در منطقه غرب آسیا به حوادث لشکرکشی آمریکا به منطقه و راه اندازی جنگ علیه مردم عراق، افغانستان، یمن، فلسطین، سوریه و لبنان را نام برد که در راستای منافع استکبار و خصوصاً منافع صهیونیسم محسوب می‌شوند.

قابل توجه اینکه رفتار صهیونیسم و استکبار جهانی صرفاً به راه اندازی جنگ و خشونت علیه ملت ها محدود نمی‌شود زیرا رفتار مستکبرانه آنان در سایر حوزه‌ها از جمله حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... کاملا آشکار و قابل اثبات است. دخالت این پدیده شوم در امور ورزشی نیز یکی دیگر از موارد قابل ذکر است. برای مثال اخراج تیم های ورزشی روسیه به بهانه جنگ روسیه با غرب در اوکراین و اخیراً حذف کشور اندونزی که بزرگترین کشور مسلمان می باشد از سوی فیفا که به اصطلاح یک سازمان ورزشی بی طرف در امور سیاسی معرفی شده است را نام برد که این گونه رفتارها دقیقاً از روحیه صهیونیسم و استکبار جهانی محسوب می‌شود. این قبیل رفتارها قطعاً اگر با مخالفت جدی سازمان ها و نهادهای مردمی مواجه نشود و دولتهای مستقل و آزادی‌خواه همچون جمهوری اسلامی در برابر این پدیده نامبارک به مقابله و مخالفت برنخیزند طبیعی است آنان در پی تحمیل افکار و رفتار خودکامانه خود در همه عرصه ها با جهانیان ادامه خواهند داد. لذا بیان اینجانب معطوف به این است که جهانیان که شاهد رفتار طویل المدت قدرت‌های استکباری هستند، نباید منتظر باشند تا با رخداد حادثه ای سپس در موضع انفعالی عکس‌العمل نشان دهند.

انقلاب اسلامی که بر مبنای اصول اعتقادی و با رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و مردم آزاده ایران در این منطقه پدید آمد و اکنون بیش از چهار دهه از عمر با برکت آن میگذرد همواره کوشیده است تا با اصل پدیده های شوم استکبار و صهیونیسم مخالفت و آن را در شرایط تزلزل و از هم پاشیدگی قرار دهد.

اکنون که دخالت آشکار استکبار و صهیونیسم جهانی در امور داخلی ایران با عنوان جنگ ترکیبی به عنوان حادثه جدید در ذهن‌ها متبادر است به چند نکته دیگر از رفتار استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در ایران اشاره کرد. از آن جمله تلاش برای فاصله انداختن بین مردم و نظام سیاسی و همچنین تلاش برای به تعطیلی کشاندن حوزه‌های اقتصادی ، فرهنگی، آموزشی و همینطور تلاش در جهت ترویج افکار فمنیستی با بهره‌گیری جمعیت قلیل از زنان و تهاجم به ارزش های انسانی از جمله واژه مقدس حجاب حتی به قیمت ترویج آشکار بی عفتی در جامعه اسلامی ، رفتارهای دوگانه در حمایت از زنان در اغتشاشات در چند ماه گذشته و اما بی تفاوتی آنان در قبال حوادث اخیر در کشورهای اروپایی به ویژه فرانسه؛ همه این ادله و شواهد متقن ایجاب می کند مخصوصا مردم مسلمان و انقلابی ایران در شناخت ماهیت شوم و غیر انسانی این پدیده نامشروع لحظه‌ای به خود درنگ راه ندهند و همواره همچون گذشته مدافع ارزش های والای انسانی و الهی باشند تا کشور اسلامی ما که به قوه الهی در مسیر رشد و ترقی حیرت انگیز قرار گرفته است با کمترین هزینه ها بتوانند به اهداف مقدس و عالی خود نائل گردد. ان‌شالله

مینا بیابانی
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار