خبرهای داغ:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره ابوذر:

به ابوذر‌های زیادی در عرصه رسانه نیاز داریم

اسماعیلی در جشنواره ابوذر گفت: جناب ابوذر نماد صداقت حق گویی راست گویی است و بهترین الگو برای جریان رسانه‌ای انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۹۷۰۹۷
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به ابوذر‌های زیادی در عرصه رسانه نیاز داریم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر گفت: جناب ابوذر نماد صداقت، حق گویی و راست گویی است و بهترین الگو برای جریان رسانه‌ای انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه نظام رسانه‌ای انقلاب به ابوذر‌های زیادی نیاز دارد، خاطرنشان کرد:  در معرفی حضرت ابوذر، کوتاهی‌هایی داشته آیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سخنان رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری  مبنی بر لزوم بازآرایی رسانه ای، مطرح کرد:  رهبری به درست، تروریسم رسانه ای همه جانبه ضد نظام و دولت را پیش بینی می کردند.

اسماعیلی یادآور شد:  دشمن همیشه در قالبهای مختلف ضد نظام فعال بوده،  یک روز در خیابان و یک روز در جنگ اقتصادی و امروز شناخت و روح و جان مردم را نشانه گرفته و فردا هم در بعد دیگری فعال خواهد بود. دشمنان سعی می کنند جامعه ایران را نسبت به گذشته پشیمان کند و نسبت به آینده ناامید. جبهه رسانه ای انقلاب باید این هجمه ها را با جهاد تبیین خنثی کند.

وی  هدف از برپایی جشنواره ابوذر را  تربیت فعالان رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی با هدف مقابله با هجمه های رسانه ای دشمن دانست و گفت: در هجمه "ضد دهه هشتادی" رسانه‌ های معاند، دشمنان  در صدد تطهیر پهلوی ها برمی آیند. رضاخانی که بانی کشتار۲۴۰۰۰ایرانی است رضاخانی که دستور میداد لبان برخی از منتقدان دوخته شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:  اقدامات و پولهای عربی، غربی و عبری در مسیر تحریف افکار عمومی مردم ایران قرار دارد که رسانه باید در صدد آگاهی بخشی در این گونه موارد پیشگام باشد.

اسماعیلی در پایان اظهار داشت: دشمن با یک حرکت پیچیده فرهنگی، پوشش دختران و زنان ما را هدف قرار داده در حالیکه همه می دانند زنان ایرانی از قبل از اسلام هم پوشش داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها