مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی خبر داد

نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود

تبریز- تبریز- مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: این کنگره اردیبهشت 1402 با معرفی بانوان تاثیرگذار استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۶۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زهرا کوهی در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این کنگره را شناسایی بانوان تاثیرگذار حوزه های مختلف و شناساندن آن ها در جامعه عنوان کرد.

وی افزود: تاکنون در حوزه بانوان افرادی معرفی شدند که از لحاظ علمی و دانشگاهی موفقیت هایی داشته اند در حالی که بانوان ما از روستاها گرفته تا شهرها در عرصه های مختلف توانمند بوده و نقش و تاثیر خود را در جامعه نشان دادند.

کوهی اضافه کرد: وقتی بانویی مطرح می شود تاثیرگذار است یعنی این فرد کنش گر و جریان ساز بوده و در عرصه فعالیتی خود توانسته به خوبی ایفای نقش کند و از بستر فعالیت وی دیگران نیز بهره مند شوند، در واقع تاثیر این بانوی موفق باید به خوبی دیده شود و این موفقیت و تاثیر در همه عرصه ها قابل تامل و تکیه است.

وی ادامه داد: 22 رسته در این خصوص برای معرفی بانوان تاثیرگذار در نظر گرفته شده و حدود 400 نفر از بانوان از طریق بانک اطلاعاتی در این راستا شناسایی شدند که  از بین آن ها 23 نفر در رسته های مختلف هنری، علمی، عشایری، دانش آموزی، فرهنگی، طلاب، کارگر، کارآفرین و ... توسط هیئت داوران و بر اساس شاخص ها انتخاب و در کنگره معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار