خبرهای داغ:
مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین؛

بیانات مقام معظم رهبری، ترسیم کننده مسیر پیش برندگی انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین بنی حسینی گفت: با بصیرت رهبر معظم انقلاب و روشنگری های ایشان، انقلاب به مسیر خود یعنی پیش برندگی اهداف انقلاب بازگشت و نمونه بارز آن حضور پرشور ملت عزیز در برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۱۲
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام بنی حسینی در حاشیه نظارت و بازرسی از برنامه های سپاه ناحیه شهرستان آوج عنوان کرد: دشمن برای اغتشاش در کشور سرمایه گذاری کرده است. لذا برای به هم ریختن نظم در کشور، هزینه می کند و نیروهای مختلفی را آموزش می‌دهد.

 

حجت الاسلام بنی حسینی تصریح کرد: برخی از خواص در حوادث اخیر کشور مثل قضیه حجاب، حرف دشمن را زدند، حرکات و حوادث اخیر در کشور خط دهی از دشمنان بود، در حوادث اخیر خسارت‌هایی وارد شد اما امنیت جمهوری اسلامی ایران با این تحرکات به خطر نمی‌افتد.

 

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: متاسفانه تعدادی از دانش آموزان در حوادث اخیر و اغتشاشات حضور داشتند. این امر بیانگر این امر است که دشمنان در جنگ شناختی روی این قشر برنامه ریزی کرده اند و این اقدام آنها مستلزم اقدام جهادی در تبیین موضوعات می باشد.

 

وی ادامه داد: چرا که این موضوعات اگر تبیین نشود در بلند مدت اثرات جبران ناپذیری خواهد داشت که خوشبختانه با بصیرت رهبر معظم انقلاب و روشنگری های ایشان، انقلاب به مسیر خود یعنی پیش برندگی اهداف انقلاب بازگشت و نمونه بارز آن حضور پرشور ملت عزیز در برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار