خبرهای داغ:

بیانیه بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در اعتراض به برخورد دوگانه غرب با زلزله سوریه و ترکیه

همدان-بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در اعتراض به برخورد دوگانه غرب با زلزله سوریه و ترکیه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۴۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در اعتراض به برخورد دوگانه غرب با زلزله سوریه و ترکیه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوٓا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ أَلَآ إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَٰكِنْ لَا يَشْعُرُونَ (بقره ۱۱ و ۱۲)

چون به آنان گویند: در زمین فساد نكنید، می‌گویند: فقط ما اصلاح‌گریم! آگاه باشید! یقیناً خودشان اهل فسادند، ولی درك نمی‌كنند.

یک هفته از زلزله مرگبار سوریه و ترکیه می‌گذرد؛ سیاست دوگانه غربی‌ها در امداد‌رسانی به ترکیه و امتناع از کمک به مردم مظلوم سوریه، تو خالی بودن شعارهای عوام فریبانه و جنس انسانیت آنان را به نمایش گذاشته است.

بی‌تفاوتی حکومت‌های عربی، عدم حمایت و امداد شیوخ خلیج فارس؛ بر رنج مردم سوریه افزوده است.

دست چدنی و قیافه ستمکارانه آمریکایی‌ها در حوادث تلخ سوریه مشهود بوده و تحریم‌های ظالمانه علیه مردم آواره و بی‌خانمان، انسانیت را از آن‌ها ربوده است.

مردم بصیر و کریم و با انفاق ایران عزیز، زلزله‌زدگان دو کشور دوست را تنها نگذاشته و یقیناً برگ زرین دیگری در تاریخ بر احسان و سخاوتمندی ایرانیان، ثبت خواهند کرد.

بسیج اساتید حوزه‌های علمیه استان همدان، از هر گونه کمک به مردم عزیز خوی و دو کشور آسیب دیده فروگذار نبوده و برای کمک رسانی اعلام آمادگی می‌نماید.

عزم مسئولان تقریب مذاهب بر ایجاد انسجام کشورهای اسلامی در امداد رسانی را باعث مدیریت بحران سوریه دانسته و از وزیر محترم امور خارجه درخواست پیگیری و مطالبه جدی حقوق از دست رفته مردم عزیز سوریه از طریق مجامع بین المللی، را دارد.

بسیج اساتید حوزه‌های علمیه استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار