مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ:

مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد ملی را به دنیا نشان دادند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ، گفت: مردم با حضور پرشکوه خود در بیست و دوم بهمن دوباره حماسه آفرینی کردند و نشان دادند مردم ایران با هم متحدند.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۳۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

حجت الاسلام مهدی شفیع خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ساوجبلاغ، با اشاره به حضور با شکوه مردم در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: انقلاب اسلامی ایران به عالم نشان داد که می توان با تکیه بر اسلام، جوانان و مردم متدین بر تمام مشکلات غلبه کرد. وی ادامه داد:  امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در منطقه خاورمیانه به شمار می آید و این مسئله بسیار برای غربی ها سخت است.

شفیع خانی با بیان اینکه دشمنان ما چهل و چهار سال است که تلاش می کنند در همه ی فضاها نشان دهند که این انقلاب ثمری نداشته است ولی اشتباه می کنند مردم پای این انقلاب ایستاده اند، بیان کرد: این پیشرفت هایی که امروز در کشور مشاهده می شود‌،ثمره ی انقلاب اسلامی است، پیشرفت هایی در زمینه های مختلف به دست آمده است،همه به برکت انقلاب اسلامی است و این یک حقیقت است.انشالله با عنایت خداوند تبارک وتعالی و همت مسئولین و جوانان مؤمن و انقلابی مشکلاتی که وجود دارد نیز رفع میشود امروز جوانان و نوجوانان ما بدانند ما این دستاوردهایی که امروز وجود دارد را همه را مدیون خون شهدا و رزمندگانی هستیم که گوش به فرمان حضرت امام بودند و امروز ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی افزود: مردم با حضور پرشکوه خود در بیست و دوم بهمن دوباره حماسه آفرینی کردند و در دهان دشمنان داخلی و خارجی زدند و به عالم نشان دادند که مردم ایران با هم متحدند و همه ی ما گوش به فرمان رهبر عزیز خود هستیم.

شفیع خانی گفت: ملت شریف و ولایی و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای عزیزمان تجدید میثاق کردند و نشان دادند که همیشه حامی انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها