قالیباف در تبریز:

مردم در راهپیمائی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند

تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان دهنده‌ دلبستگی مردم به انقلاب و ایران است و امروز هم با حضور خود در این راهپیمائی با رهبر انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۵۰۶
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدباقر قالیباف در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در تبریز، افزود: امام راحل آموخت که مسئولان بدانند جمهوری اسلامی ایران بدون مردم هیچ معنایی ندارد و بقای آن مبنی بر حضور مردم در صحنه و قدرت ما بعد از خدا برخاسته از قلب یکایک مردم ایران است.

وی اضافه کرد: امروز دِین ما مسئولان به مردم این است که بتوانیم با تصمیمات درست و کارآمدی و حرکت‌های صحیح و به جا و تشخیص‌های علمی و تصمیمات سیاسی درست،  خدمت کنیم، امروز کارآمدی حق الناس است و باید آن را به جا بیاوریم و باید این حق را در زمان خودش انجام دهیم.

قالیباف ادامه داد: انقلاب اسلامی مسیر را فراهم کرد و مردم به میدان آمده و استقلال و آزادی را به ارمغان آوردند و باید تلاش کنیم ضعف خود را در سایه دین پنهان نکرده و به خاطر نجابت مردم بی‌توجهی نکنیم و دشمن را به طمع نیندازیم و به وقت قدرت توان حل مسئله داشته باشیم و مسائل خود را حل و فصل کنیم و در برطرف نکردن موضوعات، توجیه نابجا نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: جامعه ما جامعه‌ای پویا و زنده است و حق مطالبه دارد، حق انتخاب دارد و حق اعتراض دارد همچنان که حمایت می‌کند، در حل مشکلات مشارکت می‌کند و ما دیدیم در پیروزی انقلاب در این شرایط بعد از سه سال شیوع ویروس کرونا که به علت بحث بهداشتی راهپیمایی نبود، اینگونه حمایت کردند.

قالیباف اظهار کرد: همه‌ می‌دانیم که این انقلاب و جامعه دشمنان بسیاری دارد و دشمنان ما سرسخت، هوشمندانه و بهانه جو هستند و از کاخ کوه می‌سازند و روی هر زخمی می‌نشینند و خون ملت را می‌مکند و هنر ما مسئولین باید این باشد که مطالبه به حق مردم را ببینیم و طمع ورزی دشمن را مهار کنیم که این همان رهنمود رهبر معظم انقلاب است و باید طبق آن پیش رویم و مرز بندی خود را با دشمن مشخص کنیم.

وی گفت: باید به درستی و تکیه بر جوانان و نخبگان به آن توجه کنیم و چگونگی این کار مهم است و انکارپذیر نیست و با بازسازی انقلاب اسلامی هموارتر می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار