خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد:

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا/ حضور ملت ایران خنثی‌کننده نقشه‌های دشمن است

حجت‌الاسلام موسی‌پور گفت: در صحنه‌های مختلف فتنه‌انگیزی دشمن برای آشوب در ایران، این مردم بودند که با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی میلیونی تشییع شهدا طراحی‌های دشمن را خنثی کردند، حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن همواره خنثی کننده طراحی‌ها و نقشه‌های آشوب‌طلبانه دشمن است.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۴۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا/ حضور ملت ایران خنثی‌کننده نقشه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست خبری حجت‌الاسلام «محمد حسین موسی‌پور» نماینده، ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور اصحاب رسانه‌های جمعی در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: ایام تاریخی دهه فجر که امسال مصادف شده است با ایام ماه رجب را محضر همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام موسی‌پور تصریح کرد: سلام و درود به روان پاک همه شهیدانی که در خون غلتیدند تا انقلاب اسلامی به اینجا برسد، ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند و همچنین شهدای ۸ سال دفاع مقدس که در راه دفاع از وطن، عزت و ناموس به شهادت رسیدند، پایه و اساس نظام و انقلاب را در برابر همه هجمه‌های استکبار مستحکم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امروز که کشور‌های برادران درگیر مصیب زلزله هستند، ما چهره واقعی حقوق بشر کشور‌های به اصطلاح متمدن را می‌بینیم، آمریکا و اروپا حتی در این شرایط هم حاضر نیستند که تحریم سوریه را رفع کنند تا مردم سوریه بتوانند مشکلاتشان را رفع کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک پدیده بی‌نظیر در تاریخ بشر بود، گفت: تمام فلاسفه غرب بر این موضوع اتفاق نظر دارند که انقلاب اسلامی ایران عقلا امکان وقوع نداشت، ما هم وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم که در دنیا آن زمان که همه شتابان به سمت نفی خدا و معنویت بود، در ایران انقلابی با رهبری یک پیشوای دینی و با بن مایه مذهبی به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام موسی‌پور اظهار داشت: چامسکی فیلسوف بزرگ آمریکایی معتقد است که انقلاب اسلامی وقوعش عبور از بزرگ‌ترین خط قرمز آمریکا بود، بنابراین طبیعی است که آمریکا و هم‌پیمانانش با تمام قدرت در مقابل انقلاب و نفوذ انقلاب ایستادگی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اینکه برخی مطرح می‌کنند که در مقابل آمریکا و غرب نرمش کنیم و با زبان نرمی با آمریکا سخن بگوییم، قابل پذیرش نیست، چرا که ما در سال‌های اخیر شاهد بودیم دولت‌های مختلف که تمام قد در مقابل آمریکا نرمش کردند، در همان دوره آمریکا شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرد.

حجت‌الاسلام موسی‌پور خاطرنشان کرد: مشکل اصلی آمریکا با ایران عزت و استقلالی است که انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم ایران داد، امروز ایران مستقل‌ترین و عزت‌مند‌ترین کشور در تمام دنیا است، ما در وقایع جهانی اخیر شاهد بودیم که اروپاییان هیچ استقلالی در تصمیم‌گیری ندارند.

وی با بیان اینکه رمز استحکام جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار مردم و حضورشان در صحنه‌های مختلف است، گفت: در صحنه‌های مختلف این مردم بودند که تمام قد از نظام و انقلاب صیانت کردند، در دفاع مقدس که ۸ سال جنگ جهانی علیه ایران مردم عزتمند ایران حتی نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتند.

حجت‌الاسلام موسی‌پور تصریح کرد: در صحنه‌های مختلف فتنه‌انگیزی دشمن برای آشوب در ایران، این مردم بودند که با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی میلیونی تشییع شهدا طراحی‌های دشمن را خنثی کردند، حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن همواره خنثی کننده طراحی‌ها و نقشه‌های آشوب‌طلبانه دشمن است.

نماینده، ولی فقیه ادامه داد: امسال هم به لطف خدا شاهد پر رنگ‌ترین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود، ما تا کنون برنامه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و ورزشی را برگزار کرده‌ایم که به حمدالله بازخورد خیلی خوبی داشته است

حجت‌الاسلام موسی‌پور تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ساعت ۹:۳۰۰ صبح در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا آغاز خواهد شد، این جشن خانوادگی ملت ایران با حضور ۲۰۰ خبرنگار ما کی و شش هزار م ۵۰۰ خبرنگار داخلی را پوشش خواهند داد.

وی اظهار داشت: همچنین هزار و ۶۰۰ غرفه فرهنگی هنری در مسیر‌های راهپیمایی مستقر خواهند شد که ۱۵۰ غرفه آن مربوط به موضوع جهاد تبیین است، مهم‌ترین برنامه فرهنگی اجرای سرود هزار و ۳۵۷ نفره در همه مراکز استان‌ها است.

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها