فرمانده سپاه ناحیه زرندیه

دو واحد مسکونی در زرندیه تحویل ولی نعمتان انقلاب شد

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: دو واحد منزل مسکونی در دو روستای "امیرآباد" و "پیک"، با حضور مسئولین شهرستانی تحویل ولی نعمتان انقلاب گردید.
کد خبر: ۹۴۹۰۲۰۵
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تلاش‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه دو واحد منزل مسکونی در دو روستای "امیرآباد" و "پیک"، با حضور مسئولین شهرستانی تحویل ولی نعمتان انقلاب گردید.

سرهنگ پاسدار محسن صادقی، فرمانده سپاه ناحیه زرندیه ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و چهارصد میلیون ریال با سهم مشارکت ۷۵ درصدی گروه های جهادی شهدای گمنام، شهید بهرام قره شیخ لو و شباب المهدی و ۲۵ درصدی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی کمک به محرومان جامعه و اقشار آسیب‌پذیر و رفع مشکلات آنان را از جمله وظایف اصلی بسیج سازندگی در این شرایط سخت اقتصادی برشمرد و اضافه کرد: افتتاح ۲ خانه محروم و توزیع بیش از ۸۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش‌های کمک مؤمنانه در طول دهه فجر امسال توسط بسیج سازندگی و حوزه‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه با بیان اینکه پیروزی انقلاب مرهون خون پاک هزاران شهید و رهبری امام راحل بود، اضافه کرد: امروز صحنه رزم دشمن تغییر کرده و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به جنگ ترکیبی و فرهنگی زده است.

سرهنگ پاسدار صادقی جهاد تبیین را به فرموده مقام معظم رهبری علاج جنگ ترکیبی و شناختی این‌ روزهای دشمن دانست.

وی در پایان با بیان اینکه نقطه عطف برنامه‌های دهه فجر در هر سال حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است، تصریح کرد: عفو پدرانه مقام معظم رهبری که برای دشمنان بسیار تلخ بود، موجب اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت اسلامی شده و به امید خدا باردیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی تمامی نقشه‌های دشمنان قسم خورده ملت را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات