فرمانده سپاه استان بوشهر:

بر اساس وعده الهی خون شهدا به هیچ وجه پایمال نخواهد شد

به مناسبت دهه فجر فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از مسئولین از خانواده شهیدان ابوتراب عاشوری و محمد صادق درختیان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۷۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو به مناسبت دهه فجر در دیدار صمیمانه با خانواده شهید ابوتراب عاشوری با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهید عاشوری از افتخارات برجسته استان بوشهر در دوران انقلاب و پس از آن است.
رزمجو با اشاره به اینکه شهید عاشوری علمدار جریانات و راهپیمایی‌ها علیه رژیم ستم شاهی در استان بوشهر بود، ادامه داد: هر جایی که بحث انقلاب اسلامی باشد و از استان بوشهر نیز صحبتی به میان آید نام شهید عاشوری با آن می‌درخشد.
وی با بیان اینکه شهید عاشوری فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) را در قالب اعلامیه‌هایی به شهرستان‌های استان بوشهر می‌رساندند، افزود: شهید عاشوری علمدار و پرچمدار نهضت انقلاب در استان بوشهر بود و یاد و خاطراتش در قلب‌ها و ذهن‌ها همیشه زنده خواهد ماند.
فرمانده سپاه استان بوشهر تاکید کرد: چهل و چهار سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذاریم، علی رغم همه سختی ها، نابسامانی ها، فتنه‌ها و توطئه‌ها به برکت خون شهدا، انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.
رزمجو یادآور شد: دشمنان در فتنه اخیر با تمام ابزار و امکانات بر علیه انقلاب اسلامی به میدان آمدند، اما خون پاک شهدای انقلاب و همه شهدا و دعای خیر مادران و پدران شهدا بود که این انقلاب را احیا و زنده کرد.
وی در پایان گفت: بر اساس وعده الهی خون شهدا به هیچ وجه پایمال نخواهد شد.
شهید عاشوری متولد روستای حیدری از توابع شهرستان دشتی بوده که در تاریخ سیزدهم آذرماه ۱۳۵۷ توسط عوامل حکومت پهلوی به شهادت رسیدند.

بر اساس وعده الهی خون شهدا به هیچ وجه پایمال نخواهد شد

وی همچنین از خانواده شهید محمدصادق درختیان که متولد شهر بوشهر و در تاریخ بیست و نهم ۱۳۵۷ توسط عوامل پهلوی به شهادت رسیده بود، نیز دیدار کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار