مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) تاکیدکرد:

اقدام نظام در برابر فتنه اخیر به موقع بود/ اگر این تدبیر حکیمانه نبود، الان در تله دشمن و جنگ داخلی بودیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در جمع تعدادی از کارکنان سپاه امام رضا علیه السلام در جشنواره مالک اشتر گفت: اقدام نظام مقدس جمهوری اسلامی در برخورد با فتنه اخیر به موقع و به هنگام بود.
کد خبر: ۹۴۸۹۳۲۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام برهان باقری در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر با تبیین چهار ویژگی مالک اشتر به عنوان یک موفق فرمانده نظامی، اظهارکرد: برخی دلسوزان و نیروهای انقلابی در ابتدای فتنه اخیر سئوال می‌کردند که چرا نظام با اغتشاشگران مماشات می‌کند این در حالی بود که هنوز زمان برخورد فرا نرسیده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه در چنین مواردی باید به هنگام عمل کرد نه زودتر و نه دیر تر، تصریح کرد: نظام اسلامی با تدبیر رهبر معظم انقلاب زمانی که باید مماشات می‌ کرد مماشات کرد و زمانی نیز که وقت برخورد فرا رسید به جا و محکم برخورد کرد این دو ویژگی از خصلت‌های یک فرمانده شایسته و باتدبیر است اگر چنین نمی‌کردیم الان در تله دشمن گرفتار شده بودیم والان در کشور شاهد جنگ داخلی بودیم.

وی افزود: در فتنه اخیر، گذر زمان ابهامات را شفاف و پشت پرده اهداف دشمنان را برملا کرد و همه به مظلومیت بچه های ما و ملت ایران یک بار دیگر اذعان کردند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به یکی از ویژگی‌های مالک اشتر که مولی امیر المومنین آنرا بیان می کند نترسیدن از عدّه وعُدّه زیاد دشمن است، یادآور شد: در فتنه اخیر به تعبیر رهبر معظم طرح دشمن جامع بود و شاهد جنگ ترکیبی وهمه جانبه بودیم ولی مالک گونه از هجمه وسیع دشمن نترسیدیم و صحنه را خالی نکردیم و پیروز شدیم.

وی به طرح ریزی های عملیاتی شهید باقری اشاره کرد و گفت: شهید باقری خطای محاسباتی نداشت و این به خاطر اشراف اطلاعاتی ایشان از توانمندی ها و ضعف های خودی و دشمن بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام با تاکید بر اینکه برای هر شرایط احتمالی در آینده باید آمادگی داشته باشیم، گفت: اگر ولی شناس و تابع ایشان باشیم هیچ دشمنی ما را از پای در نخواهد آورد.

حجت الاسلام باقری در پایان سخنان خود با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اگر سالهای گذشته شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به منزله حضور در پشتیبانی رزم بود امسال شرکت در این راهپیمائی به معنای واقعی کلمه شرکت در میدان رزم است و این، ضرورت حضور ما را دو چندان می‌کند.

وی حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را اقتدار آفرین برای نظام برشمرد و گفت: همانطور که حضور هوشمندانه مردم در راهپیمائی ۱۳ آبان بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار