با حضور خانواده شهید عجمیان؛

برگزاری دومین یادواره شهدای شهرک مصطفی آباد شهرستان نظرآباد

دومین یادواره شهدای شهرک مصطفی آباد شهرستان نظرآباد با حضور مسئولین و خانواده های معزز شهدا به خصوص شهید عجمیان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهرک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۹۶۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، دومین یادواره شهدای شهرک مصطفی آباد شهرستان نظرآباد همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و خانواده های معزز شهدا به خصوص شهید عجمیان با سخنرانی سردار صالح از فرماندهان دفاع مقدس در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهرک برگزار شد.

سردار صالح با اشاره به جایگاه والای شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت گفت: خودباوری و پیشرفت های چشمگیر پس از انقلاب اسلامی ایران دشمن را عصبانی کرده و تمامی معادلات آن ها را به هم ریخته است و دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال آن است که این پیشرفت ها را و دستاورد ها را کمرنگ جلوه نموده و با توطئه های خود و با راه انداختن جنگ ترکیبی امنیت کشور را به هم بریزد. وی اضافه کرد: ملت فهیم ایران در تمامی دوران ها پاسخ دندان شکنننده‌ای به دشمنان دادند.

وی یادآور شد: شهید عجمیان یکی از بسیجیان جوان البرزی بود که با داشتن بصیرت و روحیه جهادی شجاعانه در مقابل برهم زنندگان امنیت ایستادگی کرد و شاهد آن بودیم که برخی ساده لوح و فریب خورده این جوان فداکار و شجاع را ناجوانمردانه به شهادت رساندند و دچار این گناه بزرگ شدند.

انتهای پیام/ ر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار