خبرهای داغ:
در کمیته نظارت بر فرآیند عرضه کالاهای اساسی مطرح شد

رسیدگی به شکایت های مردمی از نانوایی ها

کمیته نظارت بر فرآیند عرضه کالاهای اساسی و مقابله با تخلفات مرتبط و آمادگی اجرای طرح های نظارتی با حضور ریاست دادستان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۹۲۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، کمیته نظارت برفرآیند عرضه‌ی مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی وچگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرایم مرتبط و برنامه ریزی‌ها و آمادگی جهت برگزاری طرح‌های نظارتی به ریاست دادستان استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد:
با عنایت به افزایش شکایت‌های مردمی در خصوص عملکرد نانوایی در سطح استان و شهرستان تابعه در بازرسی‌های انجام شده کلیه تخلفات اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، خرید کالا برخلاف ضوابط و مقررات تعیین دولت، وجود آرد‌های یارانه‌ای در واحد‌های آزاد پز و روش‌های گرانفروشی با سوء استفاده از کارت خوان‌های جدید مورد توجه قرار گیرد.

با توجه به عدم پرداخت حق الزحمه همیاران بازار (نیرو‌های بسیجی)، اقدامات لازم از طریق شورای نظارت بر دستگاه‌های اجرایی انجام و همچنین جهاد کشاورزی استان با توجه با قانون انتزاع که کلیه وظایف تامین، تهیه، توزیع و نظارت بر کالا‌های کشاورزی را در اختیار جهاد کشاورزی گذاشته، نسبت با پیگیری و جذب تعدادی از همیاران بازار به عنوان بازرس اقدام نماید.

با توجه به گزارشات ارائه شده و گله مندی مردم از توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار و تاکید دادستان محترم استان، سازمان جهاد کشاورزی استان نسبت به اجرا بند ۲ مصوبه کارگروه تخصصی تنظیم بازار استان و توزیع باقیمانده گوشت قرمز تخصصی تنظیم بازار (۴۲ تن) در اسرع وقت اقدام گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار