فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد:

دستاورد طاغوت حقارت ملی و دستاورد انقلاب هویت بخشی و اقتدار ایران اسلامی در جامعه‌ بين المللی است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد گفت: دستاورد طاغوت حقارت ملی و دستاورد شکوهمندانه انقلاب اسلامی هویت بخشی و اقتدار ایران اسلامی در جامعه‌ بين المللی است.
کد خبر: ۹۴۸۸۲۸۷
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

احمد خدابنده، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران هویت ملی به این کشور بازگشت، زیرا رضا شاه موجب حقارت ملی ایران شده بود.

خدابنده با بیان اینکه کار انگلیس به جایی رسیده بود که برای کشور ما تصمیم میگرفت که چه کسی در این کشور سلطنت کند، ادامه داد: رضاشاه گماشته و فرمانبردار انگلیس بود و همین کشور گماشته خود را از سلطنت خلع کرد و او را به جزیره موریس تبعید کرد.

وی بیان کرد: اگر رضا شاه مقابل انگلیس ایستادگی می کرد و از کیان کشور خود دفاع می کرد و شأن و منزلت ایرانی را حفظ میکرد او نیز مانند میرزا کوچک خان ، ستارخان و باقرخان اسطوره کشور می شد اما این خاندان به جز حقارت ملی برای ایران کاری نکردند.

به گفته وی، يکی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی ایران استقلال و آزادی کشور بود که زیر بلیط شرق و غرب نرفت و در این مدت با انواع تحریم ها مقابله کرد و با اقتدار روی پای خود ایستادگی کرد تا این درخت انقلاب روز به روز بارورتر شود.

خدابنده تاکید کرد: پیشرفت های کشور پس از انقلاب در زمینه های علمی پژوهشی ، فن آوری و تسلیحاتی دشمن را پریشان و عصبانی کرده و توان دیدن این پیشرفت ها را ندارد و به دنبال ضربه زدن به کشور است.

وی در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مطرح کرد: محصول تلاش چهل ساله اکنون برابر چشم های ما است : کشور و ملتی مستقل، آزاد، مقتدر، با عزت، متدین، پیشرفت در علم، انباشته از تجربه های گرانبها مطمئن و امیدوار، دارای تاثیر اساسی در منطقه و دارای منطق قوی در مسائل جهانی و .... است.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار