خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان البرز؛

افتخارات کسب شده در تولید واکسن کرونا، بخشی از دستاوردهای انقلاب در حوزه پزشکی است

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: در بحث غلبه بر کرونا با پیگیری های فروان و تولید واکسن از شیوع این بیماری منحوس پیشگیری شد و این بخشی از دستاوردهای انقلاب است که از نظر علمی و پزشکی به جایگاه چشمگیری دست یافته ایم. 
کد خبر: ۹۴۸۷۹۶۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهرستان البرز در جمع مسئولین شهزستان البرز ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: خداوند به مردم عزیز ایران ۲ نعمت ویژه عنایت فرموده که یکی وجود انقلاب اسلامی و نعمت دیگر وجود رهبری حکیم است که باید قدردان این نعمت های خداوند باشیم.

وی افزود: هر سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد خصومت و حساسیت دشمنان ببشتر می شود. مقام معظم رهبری فرمودند: «دشمن دقیق مهندسی کرد ولی محاسبه شان اشتباه بود». دشمنان جهت نابودی انقلاب اسلامی ایران شبانه روز برنامه ریزی می کنند و در طول ۴۴ سال پیش مردم عزیز با نیروی الهی با رهبری حکیم الهی بر توطئه دشمنان غلبه کردند.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: محاسبه دشمنان کاملا اشتباه است چون محاسباتشان بر اساس مادیات بوده و قطعا محکوم به شکست است. این تکیه گاه مردم و کشور به کلمه «الله» نام خدا و یاد خداست که بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی نقش بسته است و خداوند یاری کننده ملت عزیز ایران است.

وی تصریح کرد: سال های گذشته در کشور برنامه ریزی خوبی صورت گرفته بود اما کوتاهی هایی هم داشته ایم. در یک سال و نیم گذشته دولت تلاش خوبی داشته که اقتصاد کشور از منحنی منفی به ۴ درصد رشد رسیده است. 

وی درپایان گفت: در بحث غلبه بر کرونا با پیگیری های فروان و تولیدات واکسن از شیوع این بیماری منحوس پیشگیری شد و این بخشی از دستاوردهای انقلاب است که از نظر علمی و پزشکی به جایگاه چشمگیری دست یافته ایم. مسئولین باید خادمان خوبی برای مردم عزیز باشند و در پشتیبانی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار