اجرای پویش مردمی #برای_وطن

در آستانه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبرگزاری بسیج استان مرکزی در نظر دارد تا با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اراک پویش مردمی #برای_وطن را اجرا کند.
کد خبر: ۹۴۸۶۷۵۱
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی و گرامیداشت چهل و چهارمین جشن پیروزی و آزادگی مردم ایران علیه ظلم و ستم یقیناً مرهون خون شهدایی است که با ولایت‌ مداری، ایستادگی، مجاهدت‌ ها، شجاعت‌ ها و ایثارگری‌ ها هیمنه رژیم طاغوت را درهم شکستند. شهدایی که امروز در بهار آزادی جایشان بیش از هر زمانی خالی است.

حال در آستانه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبرگزاری بسیج استان مرکزی در نظر دارد تا با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اراک پویش مردمی #برای_وطن را اجرا کند.

حال هر یک از ما به ویژه نسل های نزدیک تر به سال های فجر انقلاب با خاطرات جشن‌ های ناب و شیرینِ رقم زدن خاطرات این روزها، به استقبال قوی‌ ترین انقلاب جهان می‌ رویم.

شما می توانید آثار خود را در بخش های:

ثبت فیلم و تصویر از جشن های 10 روزه انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی 22 بهمن

آذین بندی محلات، مدارس، مساجد و...

خاطرات جشن های انقلاب اسلامی در سال ها و دهه های گذشته

ارسال عکس ها و فیلم های قدیمی از تظاهرات و راهپیمایی های مردمی انقلاب اسلامی

و در قالب های:
عکس و فیلم، پادکست، کلیپ، نقاشی، کاریکاتور، موشن، انیمیشن، دابسمش، سرود و... تا پایان دهه فجر «22 بهمن به ای دی @admin_basijnews_markazi و @At_9013 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

گفتنی است از آثار برگزیده با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

اجرای پویش مردمی #برای_وطن

انتهای پیام/

ارسال نظرات