همایش «دختران حاج‌قاسم، سفیران محیط زیست» در ملکان برگزار شد

تبریز- رئیس اداره محیط زیست ملکان در این همایش خطاب به سردمداران آمریکایی گفت: دختران شیعه‌ ایران شجاعت را از زهرا (س)، صبوری را از حضرت زینب (س) و شهامت را از دختر سه ساله به ارث برده‌ و سلاحی چون چادر دارند.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۴۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، لیلا مصری افزود: علاوه بر چادرم، سربند «یافاطمه»، دلگرمی سقا و فرمان سیدعلی جزو سلاح‌های دیگر ماست و بر همین اساس باید حواستان به ما باشد زیرا اگر نگاه چپی به سمت حرم، حریم ولایت و ایران عزیر بکنید، جانتان را با خونتان می‌خرید.

وی با اشاره به اینکه زنان به جایگاه خودشان در ایران اسلامی واقف هستند، بیان کرد: ما جزو همان زنانی هستیم که قرآن کریم از آنان یاد کرده است و تاریخ‌ساز هستند.

مصری ادامه داد: الگوی زنان ایرانی حضرت زهرا(س) است؛ همان شیرزنی که از حریم ولایت دست بر نداشت و به خاطر ولایت جانش را از دست داد.

همایش «دختران حاج‌قاسم، سفیران محیط زیست» در ملکان برگزار شد

وی اضافه کرد: الگوی زنان ایرانی همان حضرت زینبی است که پشت ولایت و امام حسین(ع) ایستاد و نگذاشت که خونش پایمال شود چراکه اگر زینب نبود، حادثه کربلا گفته نمی‌شد.

مصری تصریح کرد: به فرموده بنیانگذار جمهوری سلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در خانه‌هایمان مادر و همسر هستیم اما در عین حال می‌توانیم در جامعه نیز حضور فعالی داشته باشیم.

هر خانه محلی برای صیانت از محیط زیست

رئیس اداره محیط زیست ملکان با تاکید بر اینکه صیانت از محیط زیست به فرهنگ‌سازی و مشارکت روزافزون زنان نیاز دارد، بیان کرد: هریک از خانه‌های این شهر باید با نقش‌آفرینی زنان، محلی برای صیانت از محیط زیست باشد.

مصری تاکید کرد: در کنارتان هستیم تا در حفظ محیط زیست وارد عمل شویم و نگذاریم این شهر زیبا آسیب ببیند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار