خبرهای داغ:
با حضور مسئولین نهادها و ادارات خراسان جنوبی انجام شد:

برگزاری دومین جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان/ گرامیداشت سالروز ورود امام‌خمینی(ره) به میهن؛ ۱۲ بهمن در بیرجند

حجت الاسلام مشرفی، با اشاره به ابلاغ ۷۱ عنوان برنامه از سوی ادارات استان جهت گرامیداشت ایام الله دهه فجر تا این لحظه به ستاد استانی، گفت: برنامه محوری ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود امام(ره) به میهن، ساعت ۹ صبح در میدان امام شهرستان بیرجند با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۶۲
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان، گفت: هدف از بزرگداشت این ایام الله‌ها توجه به فلسفه وجودی این مناسبت است، در رابطه با دهه فجر نیز تمام تلاشی که دست اندرکاران گرامیداشت این ایام الله انجام می‌دهد با هدف آگاهی و آشنایی آحاد جامعه با فلسفه انقلاب اسلامی، دهه فجر و رویدادی مهمی است که رخ داد.

وی ادامه داد: اجرای تمام برنامه‌های مختلف و اقدامات به دنبال یک هدف محوری است و آن تببین فلسفه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: وقتی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی، مقدسات اسلام و شخصیت‌های بزرگ هجمه و توهین می‌کند، بیشتر مردم را متوجه شناخت و آگاهی در خصوص این موارد می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: قرآن می‌فرماید: با سه عنصر؛ حکمت، موعظه و جدال احسن می‌توان افراد را به زیبایی‌ها دعوت کرد، بنابراین این مکتبی که ما آن را دنبال و عرضه می‌کنیم منطبق بر عقل و فطرت است، که برای سعادت بشر مفید است و از همه پیشنهاد‌ها برتر است.

وی بیان کرد: برای انتقال این مهم به جامعه بهترین عامل آن این است که در عمل افراد شیرینی انقلاب را بچشند تا به آن ایمان آورند؛ وقتی مردم از ادارات و سازمان‌ها و نهاد‌های ما راضی بودند به انقلاب اعتماد می‌کنند و برعکس.

حجت الاسلام مشرفی اظهار داشت: تا امروز سند محکم ما برای دفاع از انقلاب اسلامی همین سندی است که اتفاق افتاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: باید بیان و عمل به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ادامه دار باشد.

وی عنوان کرد: به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر در خراسان جنوبی، امسال ۲۸ کارگروه و کمیته، ۱۱ ستاد شهرستانی تشکیل شده و ستاد ادارات هم در حال تشکیل است.

حجت الاسلام مشرفی عنوان کرد: تاکنون ۷۱ عنوان برنامه شاخص و محوری به ستاد استانی دهه فجر استان توسط ادارات و نهاد‌های استان ارسال شده، که برنامه محوری ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن در ساعت ۹ صبح در مرکز استان در میدان امام برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: کمیته بسیج، کودک و نوجوانان، قرآن، فرهنگیان، روستایی و عشایری، دانشجویی و کارگری از جمله کارگروه هایی هستند که برنامه‌های خود را در سامانه استانی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر ثبت کردند.

وی عنوان کرد: در ایام الله دهه فجر در هر روز ۱۰ عنوان برنامه شاخص و محوری از ادارات و نهاد‌های استان ابلاغ و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار