خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اعزام ۱۱۱ دانش‌آموز نهاوند به اردوی راهیان نور جنوب کشور

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام ۱۱۱ دانش آموز دختر نهاوندی در نخستین اعزام کاروان راهیان نور در سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۶۲
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی اظهار کرد: ۱۱۱ دانش‌آموز دختر در مقطع متوسطه دوم از شهر نهاوند و بخش خزل این شهرستان در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این اردوی سه روزه که از پنجم تا هشتم بهمن ماه برگزار می‌شود، دانش‌آموزان به همراه عوامل اجرایی از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، هویزه، دهلاویه، دو کوهه و منطقه عملیاتی کربلای ۵ بازدید می‌کنند و از نزدیک با مناطق جنگی و با فرهنگ ایثار و شهادت و جان‌فشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور علاوه بر هدف انتقال فرهنگ ایثارو شهادت در راستای برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور در گام دوم انقلاب یکی از روش‌های موثر جهاد تبیین و آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف و آرمان‌های والای شهدا و ایثارگران است.

مختاری گفت: اردوی راهیان نور می‌تواند الگوهای موفق و حماسه‌های ماندگار و هویت ساز را به نسل‌های نوجوان و جوان معرفی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار