به گزارش بسیج؛

پس از وقفه دوساله، اردوی راهیان نور از سر گرفته شد

ساری- پس از دوسال وقفه، کاروان راهیان نور براه افتاده است و در گام اول ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۵۴
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آئین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان مازندران همراه با آئین اعزام و بدرقه دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور امروز چهارشنبه با حضور سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده و مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا در حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری برگزار شد.

راهیان نور دانش آموزی

سرهنگ مجیدی در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت سالروز شهادت مام هادی (ع) با اشاره به اینکه راهیان نور رزمایش بزرگ فرهنگی در کشور است، گفت:  در گام اول ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از باغ موزه دفاع مقدس درتهران بازدید می کنند، افزود: دانش آموزان از سد کرخه، منطقه عملیاتی فتح المبین،فکه، شلمچه و اروندکنار و معراج شهدا بازدید خواهند کرد.

مسئول راهیان نور سپاه کربلا ،راهیان نور را جز برنامه های اثرگذار فرهنگی کشور دانست و اضافه کرد: دانش اموزانی که در این برنامه شرکت میکنند، کوله بار معنوی دریافت کرده و از راویان و مبلغان ارزش های دفاع مقدس هستند.

راهیان نور دانش آموزی

در ادامه محمدتقی زاده هم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه پس از دوسال وقفه بخاطر ویروس کرونا، کاروان راهیان نور براه افتاده است، گفت: امسال ۳ هزار دانش اموز در قالب ۶ کاروان دانش آموزان دختر و ۴ کاروان دانش آموزان پسر به راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گفته مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا چهار راهبرد برای راهیان نور دانش آموزی اعم از اشنایی با سیره شهدا، روایت تاریخ و جهاد تبیین، روایت پیشرفت کشور و هویت بخشی به دانش اموزان مبنی برمعرفی شهدای شاخص استان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار