با هدف جریان سازی دختران در بزنگاه های انقلاب اسلامی؛

تاسیس هیئت بنات الزهرا(س) با شعار تهذیب نفس، حضور فعال در خانواده و حضور جهادی در اجتماع

سمیه برزگر فرمانده موفق ترین پایگاه بسیج خواهر در سطح سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و جشنواره مالک اشتر ۱۴۰۰ در گفت و گو با خبرنگار بسیج از تاسیس هیئت دخترانه بنات الزهرا(س) می گوید.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۸۲
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

سمیه برزگر فرمانده پایگاه بسیج خواهران شهیدان پناهی حوزه ۱۲۰ حضرت آسیه(س) سپاه ناحیه امام حسین(ع) و موسس هیئت دخترانه بنات الزهرا(س) در حاشیه جشن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: هیئت بنات الزهرا(س) با شعار تهذیب نفس، حضور فعال در خانواده و حضور جهادی در اجتماع سال ۱۳۹۸ تاسیس شد.

برزگر با بیان اینکه آموزش، کار تشکیلاتی و رشد در بستر هیئت بهتر صورت می گیرد، ادامه داد: این هیئت دختران جوان را با هدف جریان سازی در بزنگاه های انقلاب اسلامی از جمله انتخابات و فضای غبارآلود فتنه تربیت می کند.

وی افزود: دختران هیئت روزهای جمعه هر هفته در پایگاه بسیج خواهران شهیدان پناهی دورهمی دخترانه برگزار می کنند. فرمانده پایگاه بسیج شهیدان پناهی خاطرنشان کرد: این دورهمی دخترانه با ورزش صبحگاهی، دعای ندبه، صرف صبحانه شروع می شود، با سیر مطالعاتی، کرسی آزاد اندیشی، مباحثه درسی ادامه می یابد و با شرکت در نماز جمعه به پایان می رسد.

سمیه برزگر عنوان کرد: برگزاری اردوهای درون استانی و برون استانی از جمله راهیان نور و مشهدالرضا(ع) از برنامه های هیئت می باشد.

به گفته وی، شورای همفکری هیئت بنات الزهرا(س) متشکل از کارگروه های رسانه، فرهنگی، انتظامات و خُدام می باشد. وی اضافه کرد: جلسات هیئت به صورت ماهیانه با حضور دختران و بانوان ۱۵ تا ۳۵ سال برگزار می شود.

موسس هیئت بنات الزهرا(س) در پایان گفت: در بستر هیئت تیم رسانه خوبی با حضور دختران جوان تشکیل شد که علاوه بر انجام کارهای رسانه ای هیئت در مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهر کرج گزارش های مردمی تهیه و منتشر می کنند که الحمدالله با بازخوردهای مثبت فراوانی همراه بوده است.

گفتنی است در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سال ۱۴۰۰ پایگاه بسیج خواهران شهیدان پناهی موفق ترین پایگاه بسیج خواهر در سطح سپاه امام حسن مجتبی(ع) بوده است.

خبرنگار: الناز رحمت نژاد

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار